Gå til innhold

Stereo i Golf II :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jeb

Nå ble jeg jævli gla :) Trodde de høytalerne bare var dritt.... Men hvor burde jeg montere disse hen a ? og hva burde jeg kombinere de med ?

Du bør feste dem i noe som sitter støtt, og er solid. Om de elementene får mye mat, og bare sitter i en papp-hattehylle, så blir det ikke bra uansett.

Kombiner dem med det dyreste frontsettet du har råd til... Legg pengene foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Bisarre

Kombiner dem med det dyreste frontsettet du har råd til... Legg pengene foran.

Godt å se at det er flere som ser viktigheten av et godt frontsett:D

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JBL decade er høgtalarar som spelar sinnsjukt høgt, men som ikkje spelar so veldig fint. det beste er nok å ha nokon 6,5" eller noko lignande i hattehylla dersom man skal ha noko der i det heile tatt. det viktigaste er iallefall eit godt frontsett, noko som eg har fått erfare. (Treng nytt frontsett)

Bass er iallefall ikkje noko problem å få nok av i ein golf. So sats på eit godt frontsett for å få go lyd i tilleg.

Focal har foresten veldi gode frontsett.

sjekk Bassbrothers.no . god service, og nok av peiling.

Abelfalar foresten på det sterkaste Focal som frontsett, Cadnece subbar(skal du ha billige 12" er det ingenting som sler cadence ultra drive, spelar som faen, er lettdrevene, men spelar og Djupt og fint, pris 1500kr pr elemet) Skal du ha noko litt dyrar er det cadence WILDBEAST som er det råaste 12" elementet til Cadence, Det er er rått element spelar helt SYKT, er det snakk om 15" er det BEAST som er det beste.

Cadence har og gode forsterkarar.

Til å drive subbane: Candeze monoblokk z9000, eller 2kanalar z8000(4000kr) som er helt idiel til å drive 2stk Cadence ultra drive(erfaring) som spelar sykt i golf.

Og for eksempel 4kanalar z4000(4000kr) som greier å drive det meste av frontsett og hattehyller

Treng du hjelp til å bygge anlegget, snakk med frode på Bassbrothers(.no)

Eg har:

Cadence z8000

Cadence z4000

Cadence Ultra drive 2*12"

Focal 5,25" frontsett(130ca)

Rocford fostgate 6*9 coaxial 3veis høgtalar.

2stk 0,5fahrad kondensator og raudt optima batteri.

Synst dette spelar jævli fint(iallefall i golf). Men skal ha nytt frontsett, sidan det eg har er det billigaste frontsettet til focal, ikkje det att det ikkje spelar fint, men har mykje, vil ha meir tankegangen.

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av bagasje rommet.. Noen som kan være behjelpelige med det ganske kjapt. Avstand fra seterygg til "bakvegg(dybde). Avstand fra hjulbue til hjulbue og de ytterste punktene (bredde), og ikke minst høyden fra bunn til underkant av hattehyllen?

Holder på å tegne litt forslag til kasse og derfor trenger jeg noen mål jeg kan bruke.

Kan dele det med dere etterhvert som jeg har planer om å begynne å bygge!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...