Larset Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hello. Er om dagen begynnte plutselig motoren å kutte ved pådrag. På tomgang er alt i orden, går rolig og jevn, men ved gass holder den på å dø.Hoster å harker i alt fra 1 til 10 sek så er det greit. tenker på bensinfilteret eller kan de være en pumpe? noen andre forslag?. Den starter lett, men litt daft. Larset Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hørt om begge pumpene går? Lenge siden filtret var bytta? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Den under bilen går i allefall, er ikke lenge siden filtret ble byttet. får ta en tur ut å se nå Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 btr'n kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 napp ut ledningen til lmm og se åssen den oppfører seg da, samme kan du igrunnen gjøre med ledningen til lamda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Når jeg napper ut lmm,sliter motoren med å leve, men når jeg napper ut lambda skjer det pent lite. Fått en 2-1-2 feilkode (feil på lamda signal) Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Når jeg napper ut lmm,sliter motoren med å leve, men når jeg napper ut lambda skjer det pent lite.Fått en 2-1-2 feilkode (feil på lamda signal) Slett feilkodene, og se da om du får lambda feil en gang til, gjør du det er det jo bare å bytte Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Sletta feilkoder, får ingen nye. Virker som det også bare oppstår når motoren er varm :S Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakbk Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Hei! Sjekk luftmengdemåleren. Kollega av meg hadde samme symptomer på sin B230F. Byttet den, bilen ble friskmeldt. Mvh jakbk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 2-1-2 er SOM OFTEST lmm.. Grunnen til at den sier feil på lambda er at når Lmm'n fucker opp, så blir blandinga feil, og da sier lambda'n ifra at det er noe feil. Kan du ikke låne en av en kammeart eller noe a? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sopp`n Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Skift LMM å alt vil være i orden igjen=) Koster ca 2300 på Bilia;) Mvh Siter Volvo S40 Sport 1,6 Diesel (Bruksbil) ____________________________________ Volvo 240 B230F 1988mod(Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Kunne aldri falt meg inn å handle en LMM ny.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 første du kan prøve, er å fylle tanken til maks... om den da går som den skal, er det dårlig pumpe, dårlig pumperelè, tett bensinfilter eller noe annet (lekkasje i slange) som er problemet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Er store muligheter for at han har finni ut hva som er galt da det er 1.5år siden han lagde posten :D Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Helt sikket :) Men om ikke; Biltema har bosch sin til ca 900,- Den funker fint, iallefall på min. Har også en 230F og det kan like godt være røret/slangen fra lmm opp til gassspjeld. Den har lett for å få hull på undersiden. Ellers ville jeg ha skjekket pakkninger på innsuget evnt bryteren på gasspjeldet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.