Gå til innhold

Miste lappen etter man har mistet den første gang.

Ranger emnet

sandersen

Anbefalte innlegg

Kan man bli straffet for ting man har gjort FØRE man har mista lappen? fks vist noen videoklipp skulle dukke opp igjen når man får lappen tilbake, kan dem da ta lappen fra deg igjen pga dette? eller er da dette foreldet?

seriøse svar takk :)

Vel, hvorvidt forholdet er foreldet eller ei, avhenger jo av når forholdet fant sted.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men sånn er det. Får du inndratt lappen, så spiller det ingen rolle om forholdet skjedde før eller etter du tok lappen første gang.

Noe annet ville vært rart. At politiet plutselig skal glemme all faenskap du har gjort (men ennå ikke har blitt dømt for), bare fordi har fått lappen, høres for godt ut til å være sant.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, rart at loven skal ha tilbakevirkende kraft på slikt? har man først mistet den starter man vell på scratch igjen når man får den igjen? Noens om faktisk veit dette 100% som kan svare?

Jeg veit det. Og med mindre forholdet er så gammelt at det er foreldet, blir du enkelt og greit busta for det, dersom politiet får fatt i denne videoen.

Det sier seg jo selv, som buskmann sier. Dersom du har gjort noe ulovlig, blir det ikke plutselig lovlig og går i glemmeboka, bare fordi du har mista lappen for noe annet.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider