Mk1 cosworth Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hei. Noen som vet om det går ann å lakke over biltema's rustbeskyttelses primer? Har malt den på karroseriet og er usikker på om man kan lakke over den med billakk eller evt. maling, da det står at den ikke kan blandes med: aceton, cellulose og polyuretan. Skulle selvfø lgeling tenkt på dette før, men ble for ivrig. Ta en kikk på linken under, og skriv hvilke erfaringer dere har. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=746&iItemId=83111 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Må ikke overmales med maling som inneholder aceton, cellulose eller polyuretan ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Nå har du gått på en smell.. (Gikk på samme smellen i sommer) Koker med billakk, annen grunning osv. Anbefales ikke.. Vet egentlig ikke hva denne grunninga kan brukes som?! Klumper seg ved sliping også, ordentlig dritt er min erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk1 cosworth Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Oi, det var ikke noe særlig og høre... Finnes vell en grunning som ikke inneholder noen av disse stoffene? Så legger jeg over grunning og lakker oppå der igjen. Noen andre med erfaring??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 opps, hehe godt jeg ikke har lakkert over enda da. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 hold dere langt unna biltemas lakkprodukter. skikkelig lakk koster ikke så veldig mye og er mye enklere å holde på med og gir mye bedre resultat. Selv jeg klarte å lakkere en hel bakskjerm i mer enn ok finnish med skikkelig lakk og biltema sin "proff" sprøyte Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk1 cosworth Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Si ifra de som vet om en grunning som kan legges over denne! Altså en som ikke inneholder: Aceton, cellulose eller polyurethan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Prøv å legg over med Motip sin sinkspray på boks, før du legger på primeren til Motip, etterfulgt av 2k grunning;) Funker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hvorfor spare noen små kr på å kjøpe dritt. Når man kan kjøpe noe som koster litt mer menn som er mye mye bedre? Har altid lurt på det.. Noen handler uten å tenke. Kjøp deg en god grunning. Det vil du tjene på siden. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk1 cosworth Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hvilken grunning er god grunning da??? Hvor får mann kjøpt den og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hvilken grunning er god grunning da???Hvor får mann kjøpt den og pris? Jeg kjøpte ( for å prøve ) Quick sin 2k grunning for alu og stål. Billi skvip, men fungerte utrolig bra! Tørker fort, raskt støvtørr, og får en fin ru overflate. Den fungerte også til fyller i mindre riper. Koker ikke av vanlig lakk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Har vært borti en fra Berner. Den heter Rustbeskyteksesgrunning. Er en rød syrebasert grunning som kan legges direkte på metallet. Snakk med ett oppretter verksted og hør hva de gjør. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Kan bekrefte at biltema sin rustprimer er dritt! Men,kan anbefale Presto-Primer(rustbeskyttelse),tørker fort,KAN overmales/Lakkes. koster vel 150kr mer en biltema sin da. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk1 cosworth Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Har sett litt på den presto primer'n. Tror jeg går for quick sin gruning da flere har anbefalt den og koster bare 150 på Jernia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Noen som har prøvd den mekonomen selger? hagmanns eller noe sånt.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg