-Supraguy- Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Hagmans grundprimer? (syregrunning). Gul farge. Den er fin! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hagmans grundprimer? (syregrunning). Gul farge. Den er fin! :) Takker, var den jeg tenkte på ja! :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 den presto primern funker ja:) er ikke så værst å våtslipe rett før lakk også..helt konge der!! men eg har ikke testa så mye annet hehe..har vert borti den biltema skiten og...men det var bare på noe understelldeller..endte opp med ny tur i sandblåsekabinettet og handle inn skikkelig syregrunning..kjøpe 1liter+1liter herder/tynner så har i bøtter og spann...kosta ca 900kr Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 koster 125kr på mekk for en boks med slik presto primer..er vel 0.75liter eller noe i den dur Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk1 cosworth Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hva tror dere er best av presto og quick sin da? Bør jeg handle på sprayboks eller på boks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Jeg er værtfall fornøyd med Quick sin:) Den kan du rulle/pensle på, og om du tynner 10% kan du sprøyte på med sprøyte;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hva tror dere er best av presto og quick sin da?Bør jeg handle på sprayboks eller på boks? Jeg trodde Quick var best egnet til møbler og slikt, ikke biler.. Jeg har hvertfall ikke prøvd Quick sine grunninger på bil, men Prestoen har jeg faktisk lagt to strøk med de siste to dagene, slipt og lakker over i dag. Den synes jeg fungerte veldig bra. Lett å legge og god å slipe (vått). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 tråden er 2År gammel..=P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Men fremdeles relevant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 tråden er 2År gammel..=P I KNOW, men... ...jeg fant den fortsatt da jeg søkte etter noe annet, så den er fortsatt til nytte i fremtiden ...nye innlegg vil fortsatt plassere den øverst på "Siste innlegg" og i sin kategori. ...meldemmer som abonnerte på denne tråden før gjør det som regel fortsatt. Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal påpeke det der hele tiden. Jeg har hatt artige diskusjoner i 3 år gamle tråder òg, jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg