Severin Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Noen som har peiling på hva man må ut med for fangerjern til 90 fanger? Glemte å skru på lokket til bremsevæskebeholderen så bremsene svikta meg litt! Siter Citröen Xantia 1.9 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 1500kr hos møller. nesten billigare å kjøpa nytt 90-fanger sett. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer:-) Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 300 kr ca hos huggeren, du må ta det av selv, men eit fint eksemplar koster det, eg henta meg akkorat nytt bak.. det er det billigaste du kan få.. :) Siter Jetta 2 89 mod jetta 2 87 mod (delebil) Volvo 240 b23 (herjebil) Golf 2 89 mod ( nesten vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg