Bil1 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Skal bygge en kasse til 2*12" Kicker L7. Han jeg snakket med i butikken sa jeg burde ha en portet kasse på 100L. Er dette best for de elementene? og har noen tegninger eller mål på en slik kasse? Anlegget skal stå i en Chevy Van.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 i eskene til subbene følger det en manual med anbefalte mål osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Skal bygge en kasse til 2*12" Kicker L7. Han jeg snakket med i butikken sa jeg burde ha en portet kasse på 100L. Er dette best for de elementene? og har noen tegninger eller mål på en slik kasse? Anlegget skal stå i en Chevy Van.. jeg har kicker l7 12'' har en porta kasse på 91 liter! å det dunker godt:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg