...... Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 noen som vet om fuelcell i bagasjerommet blir godkjent helt uten vidre, eller må den vises hos biltilsynet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Alle ombygginger skal vises og godkjennes hos Biltilsynet. Genialt nick BTW. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er vel mulig, om man har brannvegg;) Snakk med Volvo240v8.. Han har fuelcell, og har planer om godkjenning.. Spør han hva han har tenkt å gjøre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
...... Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ok, da kan det bli vanskelig å få det godkjent på eun om man ikke har papirer fra biltilsynet... da er det vel best å drite i hele greja tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 hvorfor ikke bare drite i å godkjenne det? er jo bare å kjøre med det? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
...... Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Som jeg sa, da kan nok det bli problemer på eu kontrollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 eu? skal du fjærne den gamle tanken? vist ikke så er det bare å legge varseltrekanten synlig i bakvindu å så låse å stenge av bagaserommet under kontrollen.. de har ikke no der og gjøre annet en å se etter varseltrekant så vidt jeg husker.. og vist du skal fjærne... tror ikke de tenker så mye på det.. bare spør om du kan være der under kontrollen å så forklarer du mekanikern hvorfor det er sån.. er mange som er grei nokk til og se igjennom fingra... vist ikke så prøver du et nytt værksted.. Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
...... Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Var planen å fjerne den originale tanken ja... får se hva det blir til, er jo håpløst å gjøre noe med bilene i dette landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg