*opel* Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hei. Jeg lurte på om noen visste åssen pumpe jeg kan bruke nå når jeg har flyttet radiatoren bak i bilen min? :drunk: noen som eventuelt har en som funker til det? takker for alle svar : ) Mvh Vegar Nesset Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Holder vel med den orginale? Vet at enkelte bilcross/rallycrossfolk bruker ei elektrisk vannpumpe itillegg til den orginale. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Original er som regel nok ja, prøv med det til å begynne med iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Den orginale blir for lite gitt..vannet blir varmt, og bak er det kaldt. så skulle hatt ei pumpe.. men noen som har forslag til ei pumpe som jeg kan bruke? : ) Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Som sagt, bruk den orginale + ei elektrisk pumpe. Du får jo kjøpt sånn campingpumper som blir brukt i bobiler etc... Kobler slangene på hver sin side av pumpa og lar vannet strømme gjennom. Ikke den typen der man setter den nedi en tank. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 okay.. pumper den nokk da? hvor får man eventuelt kjøpt sånn pumpe? : ) Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 kollevold tror jeg har sånne pumper! eller som esbandos sier, bobil pumper evt båt! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 kollevold har det dem. men det blir litt dyrt å kjøpe en pumpe til 3000kr når det skal brukes i bilcross hehe :) Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Du får gå til din nærmeste bobil/campingvogn forhandler å høre om dem har noen gamle da? Det gjorde jeg når jeg skulle ha spylervæske motor til bilcrossern min.. De hadde fått inn ei vraka campingvogn som jeg skrudde motoren av. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Du vet ikke om man selger sånne pumper noen stand da? hehe Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Eneste er vel som sagt campingforhandler. Søk etter campingbedrifter på nett å se på eventuelle nettbutikker der. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger'n Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Den orginale blir for lite gitt..vannet blir varmt, og bak er det kaldt. så skulle hatt ei pumpe.. men noen som har forslag til ei pumpe som jeg kan bruke? : ) Du har lufta annlegget godt håper jeg ? Det samler seg fort MYE luft i vannrøra når det blir såpass lengder rør med radissen bak og luft hindrer sirkulasjon. Får du ikke noe varme bak i radissen så tyder det på at det trengs å luftes. Men uannsett hjelper det sikkert med ei tilleggspumpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 såpass dyrt ja! :S.. da får du tro deg til camping folka;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Kjører du med kobberrør igjennom kupéen? Går de veldig lavt? Kanskje det hjelper å lage en luftepropp baki i tillegg? Når det gjelder å sjekke gjennomstrømning kan du jo bare nappe av en slange i en av endene og fyre opp. Ellers ville jeg laga en form for rør eller tank som er gjennomsiktig så du kan se om det passerer noe væske der. F.eks slik som de inline bensinfiltrene du får kjøpt overalt til en tier. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Når man skal lufte, må man ta av lokket å la bilen stå å gå? eller åssen lufter man det? hr ikke gjort det før. hehe ; ) Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg