Gå til innhold

Noe galt etter montert filter..?

Ranger emnet

Audi A4 1.8 T

Anbefalte innlegg

Hei

Ja, har fått mæ green filter nå, men biln går ikke så den skal etter jeg monterte det.. Den harker når jeg gir etter.. Går også ugjemt på tomgang.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva som kan være galt?

Det står en luftmengdemåler i den orginale luftfilter boksen, men hva er det andre som står like ved.? Hvor skal den når jeg monterer green filtre? Hvilken funksjon har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, har fått mæ green filter nå, men biln går ikke så den skal etter jeg monterte det.. Den harker når jeg gir etter.. Går også ugjemt på tomgang.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva som kan være galt?

Det står en luftmengdemåler i den orginale luftfilter boksen, men hva er det andre som står like ved.? Hvor skal den når jeg monterer green filtre? Hvilken funksjon har den?

Den andre dingsen er en tenningsmodul, den kan du plassere hvor du vil, bare den får luft fordi den blir ganske varm..

Mulig filteret ditt har tatt kverken på LMM pga olje i filteret

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å demontere filteret.. vask din LMM med bremsrens/elektrorrens/startgass så du er sikker på at du har fått av alt som er av olje og fett. sett på orig filteret og prøv slik i par dager. se om det er forsjell. om den fortatt fusker og er ugjevn. har du ødlagt måleren din:) desverre! om det funker iggjen. vask filteret ditt i avfetting eller filter rens. spyl godt med vann. Blås reint med luft og test igjen!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange biler med LMM krever ett rett rør før LMM pga problemer med turbulens. Hvis ikke luften er stabil når den passerer blir den gal og blander i hytt og gevær. Turbulens er ikke stabilt, men det løser man ved å ha ett rett rør stykke før LMM

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider