larrylu Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jeg skal bytte motor. i en BMW 34 520I. 92model. Jeg har fjerne alle ledinger og fått motoren løs ifra gir kassen. men det er leddingsnettet som Går Langt under innsuget som jeg ikke får av? Må jeg skru av innsguet for og åf lønsa leddsingnett? eller hvordan gjøres det? noen som har et tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Ledninger som går til motoren eller inn i bilen? Hvis det er til bilen kan du jo prøve å følge de ned og prøve å koble de ifra. Kan lønne seg å merke ledingene hvis du ikke husker hva de skal til. Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrylu Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 det er den som går ifra bilen til motoren. 2 stk koblet ifra den ene.. men den andre går lixosm under innsuget manifolden. må jeg vikrkliskru av innsuget for og å koble vekk leddingskontakten? den andre enere går til list i torpdovegen som går til boks på høyre side og venstreise altså leddingen dels på 2 i en sånn list med masse små leddinger i. derfor må jeg koble den ifra der kontaken er.. :*) håper noen har noen tips til meg her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 det er den som går ifra bilen til motoren. 2 stk koblet ifra den ene.. men den andre går lixosm under innsuget manifolden. må jeg vikrkliskru av innsuget for og å koble vekk leddingskontakten? den andre enere går til list i torpdovegen som går til boks på høyre side og venstreise altså leddingen dels på 2 i en sånn list med masse små leddinger i. derfor må jeg koble den ifra der kontaken er.. :*) håper noen har noen tips til meg her skal ikke være nødvendig å ha av innsuget, må være kontakter dæe et stelle;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 det er den som går ifra bilen til motoren. 2 stk koblet ifra den ene.. men den andre går lixosm under innsuget manifolden. må jeg vikrkliskru av innsuget for og å koble vekk leddingskontakten? den andre enere går til list i torpdovegen som går til boks på høyre side og venstreise altså leddingen dels på 2 i en sånn list med masse små leddinger i. derfor må jeg koble den ifra der kontaken er.. :*) håper noen har noen tips til meg her Har litt problemer med å forstå hvilke ledningen det er snakk om her. Mulighet til å tatt noen bilder? De som går på høyre side er vel hjernen, er vel bare til å skru av lukket og løsne noen skruer inni der og få løfta den opp og koble vekk ledningene. Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Stokke Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Det vanlige er vel å demontere ledningsnettet fra bilen, ikke motoren. Jeg overhaler for tiden en slik motor, og kan ikke skjønne at du får til å ta av ledningsnettet på motoren uten å demontere innsuget, eller ta den ut av bilen. Skal du bruke ledningsnettet på den "nye" motoren, mener jeg det går relativt greit å løsne de siste ledningene med motoren ute av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.