Juristen Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Here we go again. Hehe... Jaja, nå vet du hvordan jeg stort sett føler det ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hehe ;) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Kan jo ha griseflaks og få sikra deg et skilt av typen "DJ 17199" da, selv om det ikke er riktig så kult som "A-" -typen... Eller, trenger kanskje ikke griseflaks engang, ettersom det er veldig mange spesialbygde biler som kjører rundt med "XX 10000" og tilvsvarende? Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Du kan alltids slenge inn en søknad til Biltilsynet, men. Dog vet jeg at diverse firmaer (som kan regge nye selv) driver litt variabel håndtering av dette, der man kan få pene nummer (om dem har tilgjengelig) om man vil.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alemad Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 jeg er GANSKE sikker på at vi fikk tilbud om "custom" skilt når vi handla ny minibuss her for noen uker siden. vi skulle få det på bussen for 40 000 ekstra. selgeren påsto det bare var a-gjengen som hadde råd til slikt og at det var det nye store. med andre ord at det er blitt lovlig uten at noen har løpt ut i avisa og annonsert det. Hvis det er showskilter uten praktisk betydning han mener burde prisen også være lavere. om dere skjønner? eller bare prøver han å lure oss? (vi droppa det).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 jeg er GANSKE sikker på at vi fikk tilbud om "custom" skilt når vi handla ny minibuss her for noen uker siden. vi skulle få det på bussen for 40 000 ekstra. selgeren påsto det bare var a-gjengen som hadde råd til slikt og at det var det nye store. med andre ord at det er blitt lovlig uten at noen har løpt ut i avisa og annonsert det. Hvis det er showskilter uten praktisk betydning han mener burde prisen også være lavere. om dere skjønner? eller bare prøver han å lure oss? (vi droppa det).. :roll: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joamort Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hadde V-70131 på amazonen min eg :-) Siter Volvo Amazon 1967.... Bygger Volvo Amazon 1970.... krajsa volvo 240 1990.... ombygd til grill tilhengar volvo 240 1986.... bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg