Gå til innhold

hvordan får jeg ut den originale lysbryteren??!!

Ranger emnet

vw tveiten

Anbefalte innlegg

Sett bryteren på "0" Dytt bryteren innover og vri mot høyre. Vips så er det bare å dra den rett ut. Det var svaret på overskriften din. I innlegget skriver du at du ikke får ut lampa???? Det er bare å vippe ut glasset, skru ut de to stjerneskruene så er den løs.

Har montert W8-lampe i min Golf også. Anbefales til alle! Nå har jeg også montert Audi A6 dioder i dørhåndtakene mine. Stilig med masse diskrete lys i kupeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bryteren på "0" Dytt bryteren innover og vri mot høyre. Vips så er det bare å dra den rett ut. Det var svaret på overskriften din. I innlegget skriver du at du ikke får ut lampa???? Det er bare å vippe ut glasset, skru ut de to stjerneskruene så er den løs.

Har montert W8-lampe i min Golf også. Anbefales til alle! Nå har jeg også montert Audi A6 dioder i dørhåndtakene mine. Stilig med masse diskrete lys i kupeen.

Takk for svar:) skrev litt feil, måtte gå litt fort, fikk orden på det;) ble DRIT bra, åssen ser de diodene du snakker om ut??? hørtes tøft ut!

<3 vw golf higline 1,6 2000 mod <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt disse på Møller: 4B0 919 063 A. (røde dioder til Audi A6) Tok av dørtrekkene, boret et 5,5 mm hull bak dørhåndtaket(innv døråpner) og satt inn diodene. Trakk +ledning fra disse, til samme ledning som du koplet W8 diodene til. Jordingsledning trakk jeg ikke inn i bilen, jordet rett i dørene. Utseende: Du bør nesten se på en A6 men det blir et svakt rødt lys i det lille "rommet" bak håndtaket. Skal prøve å legge ut tråd av min bil etterhvert med bilder av dette og mye annet jeg har gjort med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okai, dette hørtes tøft ut, er dette noen spessielle dioder? eller hadde det gått med f. eks dioder fra biltema? skal montere dioder i det rommet over cd spilleren å, å vurderer i fotbrønnen forann på begge sider, tror det blir tøft;) har du noen flere spesielle ideer? liker å prøve noe ikke alle gjør;)

<3 vw golf higline 1,6 2000 mod <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede montert biltema-diode i rommet over stereoen. Likte ikke lyset i den. Ble litt blast skinn men for all del, det duger. Prøver å skaffe meg original dobbelt-DIN spiller, da forsvinner jo problemet med lys i det rommet. Får jeg ikke ordnet meg en slik spiller bytter jeg ut biltema med Audilys. Har kjørt mye nyere Audi og nyter all innvendig belysning i disse. Golfen må ha mest mulig av dette.

Hvis noen som leser dette har en VW dobbelt-DIN spiller til salgs kjøper jeg. Har nå kraftig Pioneer MP3-spiller som jeg ofrer mot original-look selv om lyden blir dårligere.

Skal som nevnt tidligere legge ut tråd av min Golf, håper mange får noen tips her. I løpet av uka burde jeg greie å få lagt ut noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider