Gå til innhold

formeninger?

Ranger emnet

primal

Anbefalte innlegg

Jeg har samme subb, i en kasse på ca. 75liter tunet til 38 HZ med en Cadence ZRS-8000 forsterker (2000wrms) og det spiller steike bra! Dette er i en toer golf da,mn blir vel noe samme som din...Må ikke forvente deg noen fin lyd utav dette beistet, frekvenskurven på denne subben blir noe spesiell i de fleste kasser, mn hva offrer man ikke for mange dB:partyon:

Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme subb, i en kasse på ca. 75liter tunet til 38 HZ med en Cadence ZRS-8000 forsterker (2000wrms) og det spiller steike bra! Dette er i en toer golf da,mn blir vel noe samme som din...Må ikke forvente deg noen fin lyd utav dette beistet, frekvenskurven på denne subben blir noe spesiell i de fleste kasser, mn hva offrer man ikke for mange dB:partyon:

kassen jg skal bygge blir på 70L og tunet til 31HZ så denne vill spille dypt:D forsterkeren min mater da 3250 så håper jg har nok ;)heh

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær forskiktig med å mate den med så mye gjøt over lengre perioder..Jeg vet ikke helt hva den tåler, men på eska til subben står det en skala over hvor mye watt den trives med og ikke.. Og pass på at spenningen til forsterkeren ikke blir for lav ;) Må gjerne ta noen bilder av forskjellig og legge ut, hadde vært kult å se hvordan du gjør det...

Jeg har noen bilder på min photobucket om du vil se...(Side 2-3)

http://s239.photobucket.com/albums/ff9/grustak/?start=20

Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Bare vær forskiktig med å mate den med så mye gjøt over lengre perioder..Jeg vet ikke helt hva den tåler, men på eska til subben står det en skala over hvor mye watt den trives med og ikke.. Og pass på at spenningen til forsterkeren ikke blir for lav ;) Må gjerne ta noen bilder av forskjellig og legge ut, hadde vært kult å se hvordan du gjør det...

Jeg har noen bilder på min photobucket om du vil se...(Side 2-3)

http://s239.photobucket.com/albums/ff9/grustak/?start=20

ligger under prosjekter;)

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider