ford-drifter Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Lenge siden jeg har laget noe nå, så jeg får slenge inn en ny en... Org: Mod: Update: Update kommer kanskje! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 pen og clean denne her, likte det du gjorde under lyktene. Gjør gjerne litt mer, f.eks prøv og skift farge. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 pen og clean denne her, likte det du gjorde under lyktene. Gjør gjerne litt mer, f.eks prøv og skift farge. takk!!ikke verst til og være photofiltre modd? skal prøve meg på fargen når jeg får tak i photoshop... og vurdere andre lykter, kanskje men angel eyes... hva tror dere om det? Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ble litt bedre nå... men felgene er fortsatt flate er jeg redd:) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 uff...vanskelig!!! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnt90 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 må nokk finne noen nye felger... er ikke rett vinkel på dem, og derfor ser de flat ut... kansje lagt noe skygge på hjulene slik at senkinga ser litt bedre ut... ellers var den kul den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 tror det hjelper en del om du finner donorfelger fra en bil MED bremseskiver ? Det ser litt mer ekte ut Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg