Gå til innhold

mitt nye golf 2 prosjekt

Ranger emnet

richars_87

Anbefalte innlegg

jaja dette er da den nye golfen min

blenminn.jpg

det er en golf2 cl 5 dørs. den kjøpte jeg får 12900 kr og ble seff lurt så det holder. men sånn går det når man sitter der uten bil og er stressa. hadde bilen i 5 min da motoren startet og kokke.:hvaskjera jeg sendte den på verksted får og finne feilen og da viser det seg at toppakningen var gåen, og det var ikke direkte billig og bytte den. og når han så litt nermere på motoren var det ikke vits og bytte den heller. hadde tatt kål på alt av stempler. så da ble det golf 3 motor på meg i stede.:cheers: motoren hadde ikke gått 100000 en gang da jeg fikk den. den kom jo med hengerfeste og alt så jeg satt på 90 fanger fra den hvite golfen jeg hadde. side skjørta jeg hadde på den hvite passer da seff ikke på denne bilen.. men jeg har fått gjort en del innvendig da. ikke bry dere om alle ledningene dere ser på bilde. har ikke gjort no med de siden jeg skal ha golf3 dashbord der. bilenmininvendig.jpg

der har jeg satt på momo ratt, fått inn dvd kjerm med ps2, neon ved beina. har også oppgradert anleget mitt radikalt;)

bilen blir lakkert etter jul da jeg skal fikse opp bilen en god del i vinter. golfen skal da ikke brukes mens dette gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurt og lurt.. slitedeler kan bestemme seg for å klikke

synes bilen var dyr jeg

ga 13 000 for min 90 mod som var DØNN strøken inni (dog en del bulker på utsiden som følge av at det var ei gammel kjerring som hadde kjørt den siden ny).. den hadde gått 97 000 når jeg kjøpte den :P

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den var dyr det er jeg helt enig i. den er jo lakkboks lakkert på utsiden da, det så ikke jeg når ejg var og hentet den. gammle kjæringer bak rattet= bulker det hehe. men det går seg til bare jeg får startet og ta bilen fra hverandre og lakkert den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider