Gå til innhold

Lexus bak lykter på A4 funker ikke!

Ranger emnet

Svenskerun

Anbefalte innlegg

haha. regner med at du har sånn anti pirat kopi lexus lykter. som KUN funker på lexus...! du må nokk kjøpe originale lykter.

Microsoft har sånn sperre på mye rart om dagen! en dag vil ikke bilen din starte heller.. da dukker det opp sånn head up display BLUESCREEN i frontruta di. så sliter du!

Ikke vær så useriøs a! hehe.! Ja for det er vell ikke noe spes måte og koble bak lyktene på akkurat!

-96 A4 1,8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen det var som f. da.

Seff skal det funke når nærlysa er på. mener han da at det ikke funker om han har på FJERNLYS?.. eller mener han at NÆRLYS = parklys?

Det skal ikke ha noen innvirkning bak. med mindre det er en import bil så skal ikke noen lys på hele bilen funke BORTSETT fra bremselys om du ikke skrur på brytere forran til å ha på parklys/kjørelys.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen det var som f. da.

Seff skal det funke når nærlysa er på. mener han da at det ikke funker om han har på FJERNLYS?.. eller mener han at NÆRLYS = parklys?

Det skal ikke ha noen innvirkning bak. med mindre det er en import bil så skal ikke noen lys på hele bilen funke BORTSETT fra bremselys om du ikke skrur på brytere forran til å ha på parklys/kjørelys.

Når jeg skrur på bryteren og i bilen, fungerer alt som det skal. Altså når jeg skrur på kjørelys! Alt fungerer helt til jeg skrur på fjærnlysa! (fullt lys). Da kutter lysa bak! Men uansett så ere jo samme hvordan lykter jeg har. Er jo bare pærene som sitter i ei anna ei org lykta!

-96 A4 1,8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det her er et typisk eksempel på straff for montering av lexus lykter.

moralen er: ikke sett på lexus lykter på en bil som heter noe annet enn lexus!

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan no prøve å se om ledningene fra orginal lykta er plassert på andre plasser enn på den nye da?!! kan være det da. på min har jeg hvite lykter og der kom ryggelysa på når jeg blinket og blinklysa på når jeg rygget! hehe vet ikke om det kan være noe slik da! men kom nå bare med et forslag;)

'96 Audi A4 1.8

Forspranget ligger i teknikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider