Pelleruss Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Har nettopp kjøpt en caravelle 89'modell som skal brukes som russebil... Malingen/lakkeringen nå ser helt for j**li ut og det er en del rust på bilen, så vi har tenkt å pusse ned bilen og lakere/male på ny... Har noen tips på hvordan vi kan gjøre dette på en best og billigst mulig måte????? Har ingen erfaring på dette området så takker for alle svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Billigst må være å fylle hull med hønsnetting og sparkel,pusse rusta som er med vinkelsliper med sandpapir-skive på. Får så å rulle/male hele driten med benga. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelleruss Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Noen som vet hvor viktig det er man står inne eller ute når man lakerer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Viktig at bilen er tørr hvis lakken skal sette seg. Må nok stå inne i varme en halv dag etter lakkeringen også. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 jeg rulle malet bilen til søstra inne i et party telt og der fikk den stå i 8 timer til bengaen ble støv tørr. det er jo ikke så nøye. skal jo bare holde i 14 dager uansett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg