maxhp Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 hei har kjøp meg nye bil(mazda mx 3 v6 1,8L 24V) og ventilene. dette vil jeg gjærne ha fixset, hvor dyrt pleier ca å bli.. hvor farligt er det med tikking? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Tjah. du kan gjøre det på den cheape måten og kjøpe deg Biltema Mineral motorolje. den er tykk og lyd dempende.. ellers kan du jo bare stikke å høre deg med et verksted. har du mekaniske eller hydr. ventilløftere?.. mekaniske er mye billigere å stille inn. men du må nokk regne med noen tusenlapper pga tid Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 hydr Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 ok.. kan hende at du må bytte løfterne.. det kan kjapt nde på 3-4lapper spørs hvem du handler fra.. SÅ bytte jobben:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Om jeg skulle prøvd å få bort tikking ved hjelp av ny olje vill jeg ikke fylt på tykk mineral olje..En motor rens + tynn syntetolje tror jeg funker bedre. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg