Gå til innhold

Golf III 1993 1,8 GL som skal selges

Ranger emnet

Ariakas

Anbefalte innlegg

Skal selge min Golf pga trenger penga og litt lei av alle utgiftene for å holde bilen.

Men er veldig usikker på hvor mye jeg kan få for den da og håper derfor på innspill fra bilkjennere her.

Den er som sagt standard golf 3 1993 GL mod. med elektrisk soltak, servo, setevarmer, el.just. speil osv osv.

Ut over det som er standard så har den et greit anlegg som jeg gav ca 12-15.000 for (mp3 spiller, forsterker + sub osv) antar jeg ikke vil få så mye for det i forhold til hva jeg gav for det, men det burde vel gi noe?

Bilen kjører på piggfrie vinterdekk som ble kjøpt i fjor.

Eu-godkjennt frem til sommeren, alt fungerer i bilen. Ingen feil som jeg vet om.

Noe rust på kantene av bildørene (helt nede, mener det er et kjent problem). Noen få skjønnhetsfeil med noen små riper, minimal bulk bak osv.

Motoren har bare gått ca 85.000km men har ikke vært noe flink med service og sånn da så har ikke akkurat noen smekkfull service-bok.

Noen som vil komme med veiledende forslag på hvor mye jeg kunne forventet å få for den?

Har sett mange andre lignende biler på rundt 30-40.000 men de har jo også gått en 70.-100.000 mer da?

PLEASE SVAR ANYONE! :D

send gjerne mail på andreas.nieuwejaar@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som ofte er lurt når du skal selge en bil er å se på hva din bil / andres bil blir legget ut til, det du har og skal selge / med ekstra ustyr som du har så kan du se ca pris på det :)

legg ut et bilde av bilen din her da.

ja, får ta et bilde når jeg er hjemme på perm... hehe...

har skjønnt det der med at markedet bestemmer prisen osv og har sett på mange biler som er lik som koster rundt 30.-40.000, MEN min motor har jo bare gått halvparten til 1/3 så mange km som de bilene da. Så lurer litt på om jeg kan få litt ekstra pga det?

En bil som har gått 50.000 er vel litt mer verd enn en som har gått 150.000? bare for å ta et eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA klart ha kilometer tall mye å si. din har jo absolutt ikke gått noenting.. men da kommer det annpå hvordan din golf ser ut per dags dato og da ;) er masse liv igjen i din golf :) du kan se på der din ligger på markedet så plusser du på litt med tanke på at du har lite km tall og selges med stereo ;)

gjerne legg ut bilde:)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider