Gå til innhold

Forza 2 Bildekonk #3

Ranger emnet


Hoccy

Anbefalte innlegg

Lager en ny bildekonk her, reglene blir som forrige gang, bortsett fra at denne gangen skal vi ha et tema.

Og temaet det er DETALJER. Når vi har dette temaet er det viktig at dere ikke viser detaljer av design, verken som dere har kjøpt eller lagd. Da vil det lett skille mellom de som er gode til og lage design, og de som ikke kan det så godt.

 

Ta dermed et bilde som virkelig viser detaljene i Forza 2 og legg det inn her.

Deadline: Mandag den 22 oktober.

 

 

Premie er ikke bestemt enda, men jeg har en Peugeot Talbot R1 bil som jeg ikke har store bruken for. Er det bra som premie?

 

Oså en ting til; Er det greit om vinneren tar over ansvaret for og lage ny konk? Har lyst til og delta og ikke bare arrangere et par ganger jeg også. Dessuten så begynner pengekontoen min og bli litt tom på Forza :wonder:

 

Men igjen, så håper jeg at flest mulig blir med denne gangen også.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vinneren ta over konkuransen til du har fått tjent deg litt mer penger? Du kan jo begrense premiene til mindre beløp / Vinneren får premie

 

----Reservert plass til bilde----

 

Og nå kom bildet:

Untitled-2-2.png

Jeg har bare skalert ned bilde noen hakk og lagt på ramma for å "øke" fokusen på selve bilen, da det er detaljene på den som er det jeg fokuserte på!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så er det kun et forslag fra min side.. :) Om ikke akkurat vinneren så kanskje en eller annen kunne ha tatt over. Har litt lyst til og bare delta en gang også ;) Har foresten solgt noen biler nå for litt over 300.000. Glemte helt at man kanskje ikke behøvde alle 300 bilene i spillet.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har ikke solgt en eneste bil jeg.. Det skal jeg gjøre når jeg får somla meg til å oppdatere gold abn mitt! Da kommer den bilder her også.. Hehe

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"viktig at dere ikke viser detaljer av design, verken som dere har kjøpt eller lagd"

 

Det er vel ikke så vanskelig å fatte? :wonder:

 

Jaja, samma d nå.. Kaller da ikke ÈT klistremerke et design, men kommer ann å øyet som ser..;)

 

Men til topic, er noen bra bilder her da!

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår