Pudding Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Jeg skal kjøpe en hjelm til banekjøring og da lurer jeg veldig på hva jeg skal kjøpe... Så i en biltilbehørsbutikk i Kongsberg en slik helt åpen forran Sparco hjelm var det vel, så veldig proff og rally ut, og en slik kunne jeg tenkt meg... Glemte å se på prisen der da, men tipper den er veldig dyr, sikkert ett par tusen på det værste.. Lurte derfor på hvem hjelmer dere hadde og hvor dere kjøpte og om noen hadde noen råd til meg.. Har flere gamle mopedhjelmer hjemme som jeg vurderer å bruke men tror selv at helhjelm er lite egnet da jeg bruker briller innimellom og at det blir så klamt og leit og puste i også er det jo en fordel å kunne se mest mulig når en kjører eller sitter på på bane... Svar med linker og slikt hadde vært ypperlig! :) -Pudding Og har dette vært postet masse før så beklager jeg repost, men linker til butikker som selger og slikt krever jo litt oppdatering om de fortsatt selger den aktuelle... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 En grei hjelm som denne koster 1.027kr hoss Gundersenmotorsport.com. De har hjelmer ned til 521kr, men den hadde jeg ikke giddi å vurdert engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 har en slik "billig" hjelm fra gundersen som fungerer helt flott til sitt bruk Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 takker for flotte tips men hvordan finner jeg ut størrelsen på huet mitt ? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by Pudding takker for flotte tips men hvordan finner jeg ut størrelsen på huet mitt ? :D Ta målebånd rundt hue, der du er tjukkest, som regel i panna og rundt. Så finner du ut hvor mange cm det er og hvilken strl det er. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Jeg har en slik en: Denne brukes til offroad bruk, og den har fått kjørt seg hardt borti veltebøyler og andre ting. Da man kjører offroad er det ikke krav til brannsikkert utstyr da det er lett å komme seg ut. Vet ikke hvordan det er ved banekjøring andre steder, men jeg tror ikke det er et krav på Gatebil f.eks... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg