Gå til innhold

ReMade Chevy Aveo [Update2]

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

Heisann

Noen husker kanskje at jeg laget en modd av en Chevrolet Aveo for en tid tilbake, som ble grønn...og stygg :)

Vel, jeg ble aldri noe fornøyd med modden, så jeg bestemte meg for å åpne opp PSD filen igjen og prøve å gjøre den litt kulere. Jeg mener at jeg nå har greid å gjøre den litt kulere, men det er det ikke sikkert dere gjør :P hehe

Org:

chevroletaveo42821024x7pp8.th.jpg

Old chop:

pcnkonk2mo1.th.jpg

New version

[update 3]:

ChevroletAveodel2800x534.jpg

HighRez Update3:

http://smg.photobucket.com/albums/v243/etredve/photoshop/?action=view&current=ChevroletAveodel2.jpg

Edit 1: da var en update på plass.

greide ikke å få bakfelgen klarere, så det ble felgbytte istedenfor. deler av taket har blitt ReBrushed, b-stolpa har fått seg litt carbon klær og panseret har fått smake vinkelsliperen :)

Edit 2: taket og panser er fikset, farger på frontfanger og siden av bilen endret, bakfelgen er moddet slik at den nå er breiere+ at felgkanten har trinn, monovisker flyttet, håndtak endret og div andre ymse ting.

Edit 3: Laget et nytt panser, bakvinge montert, bur skrudd inn og div småfiks

mvh

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre nå neon..

Men noen feil.. oppe i høyere side på døra er det en liten "bugg".. Panseret over den venstre lykta ser noe blurry ut..

Også veit jeg ikke helt hva du har prøvd på, om det er dekor eller om det er flamme ut eksosen.. Men det så lite realistisk ut..

Men modden ble veldig mye bedre en den grønne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...