Rabies Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 er det noen som har montert lysgass på en 316 og vet om den blir godkjent med dette? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 hm :P jeg tror det er meget få som har montert det heller i større motor enn den minste bmw produserer av e36 hehe men tror det er fult mulig å få gjort det.. men vitsen :P? kjøp heller større motor :) / type rekke 6 :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 ok. men hvor mye tror du sånn ca. jeg må ut med for å få inn en 320/325 motor i compacten da. + det som må til for å få den godkjent? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 kunne jo ha satt inn en 320 motor :) men bensin forbruket ditt blir jo mye mer hehe :) spørsmålet om å få det til kan du heller spørre på http://www.bimmers.no de har gjort det og har mye peil :) bare bli medlem på forumet og spør Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 får nesten skrive inn der ja. er medlem der og... har en tråd der ang. turbokonvertering av bilen men etter litt ''forskning'' har jeg kommet fram til at det blir for dyrt i forhold til effekten. legger inn en liten en om motorbytte på bimmers jeg. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 o send link da :) men hadde vært litt morsomt å sett lystgass i en 316 og er jo fult mulig men trokke det blir effekt nokk som bli bra dessuten må du jo fylle tanken seinere.. blir jo dritt fort brukt opp Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 o send link da :) men hadde vært litt morsomt å sett lystgass i en 316 og er jo fult mulig men trokke det blir effekt nokk som bli bra dessuten må du jo fylle tanken seinere.. blir jo dritt fort brukt opp custom cars lovet +75 hk i gamlebilen min. (astra f 1.6si) plutselig 177 hk på bakhjula på en 316 hadde vel overaska de fleste det da. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 japp det hadde vært rått det ja :p mye koster det for lystgass til 316 med instaslasjon eller gjør du detta selv ?og skal du gjøre det ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 custom cars lovet +75 hk i gamlebilen min. (astra f 1.6si)plutselig 177 hk på bakhjula på en 316 hadde vel overaska de fleste det da. Dette liker vel ikke en orginal 1.6 liter så veldig godt? hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 custom cars lovet +75 hk i gamlebilen min. (astra f 1.6si)plutselig 177 hk på bakhjula på en 316 hadde vel overaska de fleste det da. Lurer på om ikke det hadde overrasket innmaten i motoren ganske kraftig og. ^^ Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Tror verkstedet du bruker ville ha blitt positivt overasket! For å si det slik man kjøper ikke joggesko til noen på 200 kg. Da blir de å daue av hjertefeil når de tar de i bruk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 ifølge de skulle det visst ikke være nødvendig med noen oppgraderinger i motoren. tror jeg leste en artikkel om at hvis lysgassen brukes i intervaller på maks 15 sek så skulle det ikke skade motoren Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 ifølge de skulle det visst ikke være nødvendig med noen oppgraderinger i motoren. tror jeg leste en artikkel om at hvis lysgassen brukes i intervaller på maks 15 sek så skulle det ikke skade motoren Ikke at jeg har noe som helst peiling på bmw-motorer, men det vil kanskje komme litt an på hvor hyppige disse intervallene er også. :) Men det er sikkert hylende festlig mens det går, og skulle det havarere, har du den perfekte unnskyldning til å bytte til en større motor! :D Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 hadde jeg vært deg, hadde jeg satt inn en 318is motor, eller motor ifra e30 m3. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 har lurt på det selv. men jeg vet ikke hvor mye jeg må ut med for de nødvendige oppgraderingene (bremser, understell, etc.) for å få det godkjent hos BT Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg