Gå til innhold

lystgass på e36 316

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E36 323i -M52B25 koster 9995 dk. Da har du alt du trenger utenom bremser.

Omregnet til norske kroner blir det ca 10594kr.

Hvist du henter motoren selv slipper duå betale moms på frakt. Da kommer du unna med kun moms på motoren. Så hele greia blir å koste deg omtrent 13242kr..

Og 323i motoren er ganske sjelden så den er billigere å forsikre enn feks 325i -M50B25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hørtes ut som noe av det bedre jeg har vært borti... men må sette det litt på hold. funnet symptomer på bruktbilsyndrom på bilen min. mye funker bra, noe funker dårlig og litt funker ikke i det hele tatt.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, når jeg tenker meg om tror jeg bare jeg skal dra femten mill ut av ræva og kjøpe meg bugatti veyron med en gang. også klarer jeg sikkert å riste løs et danglebær eller to til bensin

94 BMW E36 316i compact

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig så syntes jeg ''slapp og dau'' stempelet på 316 er litt overdrevet. bare å bruke turtallet skikkelig så får den jo fart på seg den også etter en stund. det med lystgassen var en tanke jeg hadde bare fordi det hadde vært jæv**g tøfft men en surprisepack til 320'n som vil forbi, og litt kjekt ved forbikjøring av vogntog og sånn. aksen er jo ikke akkurat som en M3

94 BMW E36 316i compact

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med DCA her.. det koster å få tatt motorbytte osv.. alltid noen ekstra omkostninger pluss at BT ikke er samarbeidsvillige.. det vet jo alle her :) kjør 316 i et år til og spar penger og kjøp deg en grommere bil da er mitt tips.. lystgass er vel ikke den beste metoden og hva folk lover er ikke alltid reelt.. var et firma som skulle chippe bilen min og sa skulle jeg få 35 hk mer i min 318.. det er liksom noe som ikke stemmer der..

morten

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider