arctos Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jammen har det ikke blitt liv i Lupo delen av forumet også gitt;) Ser alle andre har lagt ut bilder og info av Lupoene sine, så får jammen meg gjøre det samme;) Har da 1.0 motoren jeg;/ Jammen drømmer jeg ikke om GTI :pray Kjøpte bilen i April i fjor.. Da så den slik ut.. Da den led av høydeskrekk, ble det kjøpt inn coilovers... Fikk fort helbredet bilen for høydeskrekken. Den var enda ikke lav nok bak, så måtte fjerne justeringsringene bak, for og få de ekstra cm bak! Så var det de stygge gummilistene=( De måtte fjernes! Og ble straks mye bedre! Slik så bilen ut før jeg lot den gå over til vintermodus! Taket ble også trekt i svart alcantara før vinteren kom! Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Og jammen kom ikke vinteren fortere en forventet, så her ble Lupoen sjangseløs mot snømengdene. Den ble overfalt, og begravd. Når alt håp så ut til og være ute. Kom undertegnede "to the rescue" med snøfreser;) Må være skikkelig vinterstuk på bilen... Uansett, er det artig og brøyte snø med 1 liters motor! Så kom endelig sommeren igjen Og Lupoen ble introdusert til nye felger, nemmelig Pirelli P-slots, da selvfølgelig med Pirelli dekk! Må jo matche:) Og et bilde av eier og bil, på faste parkeringsplassen på det lokale kjøpesenteret;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ellers har det i ettertid blitt montert bi-xenon, xenon match park pærer. Kasta ut baksetene til fordel for stereo som snart kommer inn... Kommer nye 15x8 felger neste sommer, og så får vi se.. hva tiden bringer=) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Litt flere bilder;) Elsker bilder Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Du er nok ikke eneste som drømmer om litt mer power :) Har blitt fin den bilen din, har sett den på clublupo også Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Noen nye bilder;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Her er forøvrig et bilde av åssen det ble med xenonmatch i parklysene.. Og noen bilder av bi-xenon Uten lys Med lys Forøvrig blir det kanskje stereo i brakka snart, kan hende det skjer fortere en jeg har planlagt.. Og slike stoler Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Sparer vekt på de stolene eller? Er alt for lite sidestøtte i de orginale uansett! Så forresten ut som de lyste godt de GTI-lyktene.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Det spares en del vekt.. Men, det sammens med at jeg har lempa ut baksetene, da blir det litt og hente på vekta.. Noe som merkes godt når du har 50 spinnville under panseret;) GTI lykter? er ikke noen GTI lykter, er h4 bi-xenon konverteringskit;) Kjøpt for 800,- Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Ah, trodde du hadde montert GTI xenonlykter jeg.. Montert selv altså? Kult.. Kunne tenkt meg å gjøre noe lignendes jeg og, men er greit å ha bakseter en gang i blant.. Har du prøvd å veie den uten seter? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ah, trodde du hadde montert GTI xenonlykter jeg.. Montert selv altså? Kult.. Kunne tenkt meg å gjøre noe lignendes jeg og, men er greit å ha bakseter en gang i blant.. Har du prøvd å veie den uten seter? Var fort gjort, og lyser mye bedre=) Ang vekten av setene, er det ikke verre en at jeg springer og veier setene på badet... Nå har jeg begynt på layouten til stereoen i sketch up..Blir mest sannsynlig 12" Type-r sub, 4kanaler(alpine), monoblokk(alpine) frontsett type-r og en kondensator;) håper det blir og spille rått i Lupoen! Kommer med update om vekta på setene snart;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Baksetene veier 16 kg ca;) Så alt i alt blir vel bilen og gå opp et par kilo når jeg bygger stereo:( Men fjerner kanskje like mye vekt når jeg bytter ut fremsetene med bøttestoler;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Det spares en del vekt.. Men, det sammens med at jeg har lempa ut baksetene, da blir det litt og hente på vekta.. Noe som merkes godt når du har 50 spinnville under panseret;) GTI lykter? er ikke noen GTI lykter, er h4 bi-xenon konverteringskit;) Kjøpt for 800,- kult!kult stuk på bilen!mene,hvor får man xenon til 800kr for et kitt? Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 kult!kult stuk på bilen!mene,hvor får man xenon til 800kr for et kitt? Takk takk, er sletterst ikke så værst den bilen din heller! Kunne tenkt meg 2 av de felg setta dine! Hvordan du får xenonkit til 800kr? Du kjøper det hos en bekjent som har puttet det på en bil som ikke er registrert;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 eyy... nice car:) liker stuket på bilen din!:D BIlen hadde kledd list og fanger fra meg;) Pm er sendt til deg;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg