arctos Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja, dette måtte gjøres da hele glasset fløy til faen midt på ene brua i byen... Skulle kjøre kjerringa til en legetime, og sitter i mine egne tanker. Så midt på brua hører jeg bare "SCHHHWOOOOOOP" og skjønte ingenting..Når jeg stopper ser jeg at glasset er borte: haha : Skal sies at glasset har vært løst en stund. Og hadde et bytt bremselys inne i bilen;) Gammelt og nytt Nytt Eneste verktøyet jeg hadde liggende i bilen. Kjerringa hadde nettopp kjøpt det på nettauksjon:o Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Flere som har uflaks i dag.. Kjipt! Godt du hadde mandig verktøy å fikse det med :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Nye vinterhjul på bilen! Valget falt for en stund tilbake på Avus GTI felger, også kjent som snowflakes. Dekkene ble Nokian Hakkapelita 5, 155\65-14. Ble faktisk bitte litt strekk Bilder: Beklager den skittne bilen, bilen skal få en god vask i morgen:) Og, stereoen påbegynnes når jeg får penger! Har forsåvidt bare sub i fult driv nå.. Lavt nok?;) Bilen MÅ lakkes ned... Men, se:litt dekkstrekk;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Kule vinterfelger :) Nå tør ikke jeg poste bilder av mine engang! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jo, fyr løs;) Kjøpte mine for.. 400,-:) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Det er jo et kupp! Får se om det kanskje blir bilder snart, har noen små forandringer som kommer hvis jeg rekker.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Da det hadde falt 20-30 cm snø i løpet av natta samt morgenen i Tromsø i dag. Måtte jeg måkke ut Lupoen. Når jeg kom tilbake var parkeringsplassen opptatt, så jeg måtte egentlig måkke frem en ny. Men lat som jeg er, brukte jeg bare Lupoen! Skamsenk og vinter er ikke nødvendigvis en dum ting skjønneru;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 kult!kult stuk på bilen!mene,hvor får man xenon til 800kr for et kitt? Gaa paa vwaudi-club forumet under 'gruppekj0p' Liker bilen din, men mangler noe i fronten synes jeg, hva med aa sote noe av innmaten i lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Sote innmaten i lyktene kan bli for mye av det gode er jeg redd... Svarte lykter samt svart bil blir litt ensformig;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Det er en smakssak, jeg synes det ser kjempekult ut :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Heh, ja.. kan godt hende det. Når jeg først kjøpte Lupoen, tenkte jeg på å kjøpe svart innmat til lyktene.. Samt sote baklyktene. Vet ikke om det bare er jeg som er feig eller;) Satser på å få gjort no mer fremover med bilen.. Har forøvrig hivd inn bakseta, for å tjene no ekstra peng i helgene. Er lutblakk! Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg