valrun Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvor får man kjøpt slike blå engangskluter for glass? Vi brukte dette til å vaske vinduer der jeg jobbet tidligere, skulle gjerne hatt en eske sånne til bilen min. Var på Binders i dag, de hadde ikke... Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Vi selger Glass Clean fra Autolab på Statoil. Jeg syns ikke disse er noe særlig, da de loer en del. Vi har også Armor All Glass Wipes, de er bittelitt bedre. Jeg holder meg fortsatt til Mikrofiberklut og Glass Cleaner fra MG. :) Du kan vel sjekke med bilrekv. butikker også, de har garantert. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Styr unna billigmerker vertfall. Biltema sine kluter legger igjen en tynn film som vil vise når du får dugg på ruten. Da vises merker etter hvordan du tørket av ruten, om du skjønner :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg mener ikke slike Armor All, etc. Kun vanlige tørre kluter...som man bruker i tillegg til en glassrensspray. Nesten som en engangs mikrofiber klut. Finnes jo mye forskjellig, men det er noen som er laget for glass, og legger ikke igjen rester av papiret på ruta, slik vanlige engangskluter gjør. Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Sier bare en ting jeg. Salmiakkvann og Avispapir FTW. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg