Skody Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Bra du fikk det til å funke da. :) Setter bilen seg noe mer i ræva enn før eller har du ikke merket noe til det? Hva andre ting har du merket deg? Er det links på justeringa så du slipper å ta av noe eller må du demontere og vri rundt ene enden? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 De er så dumt lagd at de må tas av å vris ja... Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterj Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 nei, er bare å skru av i den ene enden mens de henger på, og rotere på enden, så blir de kortere eller lengre ;) må passe på at begge har lik lengde da! Jeg merker forskjell i akselrasjon, og når jeg kjører fort over avstander er den mer behagelig å kjøre, kan ikke beskrives.. Siter _____________________________________________ 2010- - Volvo 850 T-5R (1995) 2009-2010 - Saab 900 2.0 (1995) 2007-2009 - Volvo 240 TIC (1992) 2005-2006 - Volvo 240 GL (1989) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Volvopetter: Var det deg jeg møtte i går på nøtterøy/tjøme? Gromt med justerbare momentstag:) Mye måtte du ut med? :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 like lett som å vri en nippel! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 vurdere kjøpe slike selv. men er det billigst å bestille rett fra ipdusa eller lysaker bil ? Har selv kjøpt sånne no.. Men har ikke fått montert di enda.. Men jeg snakket med lysaker og der va det bare tull og di trodde ikke di fikk fatt i di heller.. og uansett så hadde di sikkert brukt 3-4 månder før du hadde fått di.. vist du hadde fått di da.. og da mener di at du skal forhånds betale.. Jeg sa no glem d.. og bestillte rett fra ipdusa.. sammen med noe andre greier.. kostet vel en 1000lapp i frakt. Så jeg ville ha bestilt derifra! Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Kan så å si gange dollar prisen med 10, da får man med frakt toll osv.. Blir gjerne noe billigere, men da har man jo en pris å gå ut fra;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 1 doller = 5.362 norske kr Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.