Vwgolfii Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Etter å ha slitt meg gjennom dårlige veier.. Merk: "DÅRLIGE VEIER".. Mye ferister og sammenlappet vei.. Spist opp en del foringer og kjørt 18" i ubalanse.. Jeg skal ha nye støtdempere.. Har kjørt på Vmaxx Justerbart i et halvt år.. Og de egner seg dårlig for desse veiene:puke: Noen som kan anbefale et greit senkesett? Orginale dempere med senkefjører er uakseptabelt.. Må ha noe som er litt stivere enn orginalt, men langt fra så stivt som Vmaxx.. Samt 60/40 senking e.l.. Kvalitet og TÛV-godkjent er et must:) Bilen skal ikke brukes på bane.. Noen som har noe innspill/erfaringer i tillegg til 18/19" felger?? Takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 bilstein pss-9 er jeg veldig fornøyd med i alle fall:) fk silverline x, kw v2, weitech.. mange gode der. kjøp med jsuterbar stivhet.. Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Takk for forslagene:) Dyre de bilstein-demperene:S Hva med sportsdempere/kortere dempere og senkefjører?.. Til ca. 5000kr +/-.. Norge eller utlandet, samma det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg har Jamex 45mm senk. Ikke å anbefale. Hva med Cobra? De pleier du å få til en god pris. Det blir iallefall KW Var. 2 på meg nå! :D Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 kw å FK er jo dt samme. prat med http://www.quality-autoimport.no/ han fikser fin pris på fk silverline X til dg, så å si likt kw2, da dt er samme persjon som har utviklet dt.. bare ett tips til dere begge Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hvor har du det fra at FK og KW er det samme? Har ikke kjørt på FK, men mange mener at KW er bedre enn FK. Det er vel en grunn til at FK er billigere. Dessuten pleier FK å slite med å faktisk levere produkter. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Takk for forslagene.. Men jeg tror jeg utelukker høydejusterbart i første omgang.. På mine 8x18" med ET35 kom dekka farlig nærme demperen (ca. 5mm) Dette er Vmaxx høydejusterbart.. Om jeg ikke husker helt feil, så ligger skålen til fjøren på "vanlige" dempere like over dekket. Sikkerhet først og fremst, for min del;) Har sendt mail til Jacob's Auto-supply angående Gule/Røde koni og senkefjører ++.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Noen som har kjennskap til "KW Suspension Kit" 50/40??? http://www.kwsuspensions.de/uk/30_Products/10_KW_Suspensions/25_Suspension_Kits/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Da var "KW Suspension kit 50/40" og komplett sett "Powerflex foringer" bestilt.. :):):) Dyrt..:( Vmaxx justerbart blir muligens til salgs etter hvert.. Om det skulle være av interresse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_sigvartsen Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Senking av bil er griet nok det, men ikke glem at det er forskjell fra bil til bil hva som fungerer bra både for komfort og kjøreegenskaper. Golf2 med 40/40 Koni senk og 7x17" felg er en suveren kombinasjon. Burde fungere fint på en A3 også. Store felger (18" og større) på en A3 betyr at det blir svært lav profil på dekket. Noe som ofte blir hardt og ukomfortabelt. Og enda mer hardt og ukomfortabelt i kombinasjon med stivere dempere og sekefjærer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillehaug Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Takk for forslagene..Men jeg tror jeg utelukker høydejusterbart i første omgang.. På mine 8x18" med ET35 kom dekka farlig nærme demperen (ca. 5mm) Dette er Vmaxx høydejusterbart.. Om jeg ikke husker helt feil, så ligger skålen til fjøren på "vanlige" dempere like over dekket. Sikkerhet først og fremst, for min del;) Har sendt mail til Jacob's Auto-supply angående Gule/Røde koni og senkefjører ++.. jeg kjøpte meg et justerbart fra ebay.co.uk 20mm - 120mm ( tuv ok) passer fint på min mine felger å jeg har 11*18 bak å 8*18 fremme.. her er linken Audi A3 coilover suspension kit MXS102 on eBay, also Suspension Components, Performance Tuning Parts, Car Tuning Styling, Cars, Parts Vehicles (end time 19-Feb-08 14:44:13 GMT) ikke de samme som jeg kjøpte av men ca samme pris:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg