beemern Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 den starter og går ja. men nok ganske uint for meg og selge den for 1600. da høgger jeg den. ikke for og være kjip liksom. men da dreper jeg den heller selv. da får jo du gratis vinterbil da du høgger den og det er lite smart av meg. vill jeg si da. bilen er jo ikke i bra stand. er jo lite med vifte på varmen, og starteren fusker litt. kan jo heller si at du får igjen pengene for omreg da du høgger den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 høggern får du vell bare 1500 kr ell 1000 kr nå... vil du ikke heller se en e30 fortsatt leve på veien? kjøpe ny starter så kommern sikkert vøtt.. men kan jo kanskje stikke å ta en titt på den :) du bor jo i lillestrøm så :) dessuten hvis du høggern så får du jo mer av meg uannset hehe ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 48066768 bare og titte på den i helgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 har du tid i morgen da?fredag altså :) når sånn ca kan du? mvh Andreas Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 det er ikke umulig, kan kanskje rundt i 6 tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 lagrer nummeret ditt jeg og sender deg en sms ;) party på fredan så har ikke god tid jeg heller hehe :P tviler på at du har tid på dagen så hhehe.. hvis ikke det er bedre mulighet på lørdag sender deg en mld i morgen iallefal ;) snakkes Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 3k for den bare?:D vurdere den strekt! alt i stand, bortsett ifra eksoslekk? rust? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 stand og stand, er en grunn for at den triller ut av gården min for 3 lapper. hehe. . men bilen hoster og går uten problemer så langt jeg vet i hvertfall. god sladdebil. som holder i et parr mnd vill jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Moahahaha. Får se nå da. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 hey, prøver og finne tilbake til han karen som kjøpte denne jeg? noen som kjenner som kjenner? noen som kan hjelpe meg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Var det ikke noen fra drammen som kjøpte den? Hør med Destroyy tror han har vært borti bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Var det ikke noen fra drammen som kjøpte den? Hør med Destroyy tror han har vært borti bilen.. Stemmer, var en fra drammen distriktet ja. Takker, skal høre med han jeg. blir veldig glad for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg