Gå til innhold

carnubawax

Ranger emnet


eliassen

Anbefalte innlegg

Heisan.Jobber med båter til dagen,og er veldig mye borti i proffesjonelle produkter fra Mirror Glaze(Meguiars).Hvis du er så heldig å få tak i noe som heter Mirror Glaze Polymer Sealant,da skal jeg love deg et resultat som overgår alt du har sett av blank bil til nå,110%prosent garantert.Sjekk litt rundt og se om du kan få det via andre.Det koster mellom 500-1000 kr for en 1/2 liter,men er ekstremt drøy i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.Jobber med båter til dagen,og er veldig mye borti i proffesjonelle produkter fra Mirror Glaze(Meguiars).Hvis du er så heldig å få tak i noe som heter Mirror Glaze Polymer Sealant,da skal jeg love deg et resultat som overgår alt du har sett av blank bil til nå,110%prosent garantert.Sjekk litt rundt og se om du kan få det via andre.Det koster mellom 500-1000 kr for en 1/2 liter,men er ekstremt drøy i bruk.

 

http://www.autogeek.net/meg20polseal.html

500-1000 kr ? Tja...

 

21# sealeren fra MG er også kanon! Har prøvd den 2 ganger selv. Så det kan ikke være mye forskjellen på den din og den 21# som jeg har brukt. Men 500 kr var litt å ta i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du MG 20 el 21 i norge koster den fort melom 500 og 1000 kr, MG21 er "siste" skuddet på stammen til Meguiars, og er en Sealer som er vidreutviklet fra MG 20 mener jeg....Men den er veldig bra mht glans og beskyttelse, litt NXT gen på steroider..

 

Ellers som CristR sier, vent rundt 24 timer før du legger på Carnauba wax over NXTn, den har godt av å herde etter at den er påført i og med at NXTn er en AIO (all in one) med sealer i seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lett å påføre. Husk å bruk polish først. Blir bare en drøm å påføre og fjerne denne etterpå! Kanon resultat, kan se om jeg kan fikse bilde. Vert hver dollar ;)

 

Høres konge ut! Skal bruke duragloss rens og polish før Pinnacle Souveran licuid wax...fy satan som jeg gleder meg. :)

 

Bilder hadde vært knall! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnacle LS er king of bling....

 

"trippet mens vi ventet"

 

"fy satan som jeg gleder meg"

 

Begynner å bli en besettelse dette her seg jeg....he he..morro er det...

 

Hehe gull :D

 

Hvor lenge skal Pinnacle LS sitte på? eller er det på-rett av?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnacle Souveran Paste Wax er en Wipe on wipe off wax.

 

Pinnacle Liquid Souveran Wax kan du ta hele bilen med og så tørke den av igjen da denne skal tørke en stund.

 

Pinnacle Souveran Liquid Spray Wax er Wipe on wipe off.

 

http://www.autogeek.net/pinliqsouvwa.html

 

Jupp. Takker for svar. Nå klør det i fingra etter å få bilen klar til vintern!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår