Gå til innhold

Fire And Ice, trenger tips

Ranger emnet

l0Ff_

Anbefalte innlegg

Uppdate:

Endelig på hjula igjen :D

Håndtaka er svarte.

Et problem, noen som har beholder til kjølevannet liggende og vil selge den bort? Min holder ikke tett, så når bilen blir varm koker det over, garasje gulvet blir blått og far blir sint :P Så lenge den holder tett og passer så har det ikke noe å si hvordan den ser ut, Motorrom oppussing blir vår prosjekt.

Sotinga av bakvinduet ble brukbart, mangler enda sidevindua.

20102007002bb5.jpg

stemnings bilde før The wheels of shame skal på :/ (Les: stusslige vinterdekk)

20102007008jv5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et problem, noen som har beholder til kjølevannet liggende og vil selge den bort? Min holder ikke tett, så når bilen blir varm koker det over, garasje gulvet blir blått og far blir sint :P

Så lenge den holder tett og passer så har det ikke noe å si hvordan den ser ut, Motorrom oppussing blir vår prosjekt.

Ta deg en tur til VW og kjøp deg en tank, disse er ikke spesielt dyre. Ekspansjonstankene sprekker med tiden, så en gammel tank er ikke noe å satse på, i det minste kan du ta deg en tur på skroten og finn deg en tank fra Golf3/Polo etc.

Disse er mye mye penere..:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bedre dette :) Synes forsatt du kan plukke av den bakviskeren f0r vinteren da, blir mye cleanere :)

Takk :D Tar viskeren når jeg kommer over proppen / Eller hvis det blir lakkering (emblem fri osv) :)

Ta deg en tur til VW og kjøp deg en tank, disse er ikke spesielt dyre. Ekspansjonstankene sprekker med tiden, så en gammel tank er ikke noe å satse på, i det minste kan du ta deg en tur på skroten og finn deg en tank fra Golf3/Polo etc.

Disse er mye mye penere..:)

Danke für das tips :) Skal se hva jeg kommer over :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider