Slim! Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Hei. Jeg låner nå Street Legal Redline av en kamerat. Jeg har kommet meg inn spillet og blitt en heldig(?) eier av en Envagen GT. Det jeg stusser litt på er at mens jeg kjører så er styringen utrolig rykkete. Spillet ser ikke ut til å hakke, men når jeg svinger så reagerer den litt tregt, så jeg har ikke sjangs til å utføre svinger i høy hastighet og hvertfall ikke brekksladder. Jeg kjenner det også godt bare jeg kjører rett fram og skal svinge forbi en bil når jeg skal prøve å komme meg inn igjen foran han så er det utrolig vankselig å stabilisere bilen. Jeg må drive å korrigere med piltastene nesten hele tide for å ikke kjøre på en i motgående kjørebane eller en lyktestolpe.(Bilen er ikke ødelagt på noen måte) Er det sånn kjøregleden i spillet er eller har jeg kommet over en dårlig bil? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Prøv med stearing help eller hva faen det er på options, er ikke sånt her =/ Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg