Gå til innhold

Fluto82's 98 Golf Gti

Ranger emnet

Fluto82

Anbefalte innlegg

Fikk handlet meg golf gti på fredag. Fantastisk god bil å kjøre. skjønner ikke hva autofil mente da de skreiv at det var "plastelina" understell på denne typen GTI. Syns den var veldig tight å fin jeg. Bilen har zender 17" sommer felger og orginale 15" vw felger vinter. Bilen er forøvrig helt orginal og har gått 125000.

Noen bilder:

golf2.jpg

golf3.jpg

01_-1422333697_tumb.jpg

Lurer på noe småting: hvordan er trimme potensialet på denne bilen? er det noe spes som skiller seg ut jeg bør være obs på? Dump ventil (NO-GO eller GO)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil da mr Fluto.

Trimmingspotensialet er det du vil ha det til ;) Hvor mye vil du ha da? Eller hvor mye vil du bruke?

For noen titusener havner du med litt flaks på 400hk. Trenger råder fra rundt 300 hk, orginale stempler holder vanligvis til rundt 400 hk, orginal turboen til knapt 200hk

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med ny bil ja, den der har jeg kjørt mye. Fettern min som hadde den før deg. Om du skal ha ut noe mer av den, Hør med Johan på chipsenter.no, han tok min. Du kommer garantert ikke til å angre!

95 Golf 3 GTI (solgt)

94 Golf 3 GTI Cab (solgt)

99 Golf IV GTI (solgt)

00 Golf IV Tdi 115hk (solgt)

02 A3 Tdi 130hk Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer vel ikke å holde fingrene fra fatet på denne heller. men det blir nok bare lett trimming,så beholder jeg corrado'n som prosjekt. må jo få 300hk monsteret til å gå reint. men det blir ikke noe mer corrado skruing før tidligst til våren.

Nå har vel du ødelagt nok motorer Fluto! Behold denne original du :D

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hvis det skal gjøres noe med golfen,er det ikke jeg som skal gjøre det,bortsett fra det simpleste. (IC,luftfilter, eksos etc..)

Corradon har jeg pakket inn for vinteren. den starter og går,men fusker noe helt infernalsk. blir ikke noe corrado skruing før til våren. men regner med at det ikke er så ille problemer. mulig jeg bytter toppakning i samme slengen,for den pakningen var en mekonomen pakning som kun hadde stålinnlegg rundt sylinderene og ikke hele pakningen. tviler på at den vil holde noe særlig lenge på en turbo motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider