k9v Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Samme skjedde med meg tidligere i år, ble stoppa av en snutbil som lå å lurte i noen busker, ganske latterlig egentlig... Fikk 1000 kroner i bot, jævlig sure penger... Da sa dem også at det ikke hadde vært gyldig selv om jeg hadde hatt skiltet på dashen. Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by jantore kjipern a, er bare å si at skiltet datt av da, og at du er på vei hjem nå for å fikse det. de KAN ikke gi deg bot for det. de kan si at ja du får kjøre rett hjem og fikse det. men ikke gi deg bot. også bodde du 100 meter ifra der du ble stoppa ja. kjipern. har kjørt hele sommern uten skilt foran jeg, og ikke blitt stoppa. :) De kan vel det.... så lenge bilen ikke er i forskriftsmessig stand uansett om du er 10m eller 10km hjemmenifra.... Men det kommer selvsagt an på politimannen,kjørte hele sommeren uten skilt på poloen og ble kun stoppet en gang Fikk da pratet meg bort fra en bot mot at jeg kjørte rett ned på shell og festet skiltet (de sa de skulle snu oppe i veien og komme etter) Stoppet jo selvsagt ikke på shell :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Har aldri hatt skilt framme på noen av mx-5ene jeg har hatt og bare blitt snakka til for det en gang og det var bare noen uker før jeg solgte den siste. Stod parkert i Strømmen da de kom skliende, ville gi meg bot men sa jeg hadde gjørt på en rev noen dager før og fått det på siden. Han ville se skiltet. Dro det fram og han sa han skulle følge meg til shell for å kjøpe skruer:D. Måtte gå bort å kjøpe teip for å sette det fast med:D :D. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 hadde flaks jeg da, for på torsdag så blei jeg stoppa 2 ganger på 30-40 min når jeg sku hjem ifra oslo, fikk snakka meg bort begge gangene.. hadde skiltet liggende på dashne for anledningene, ellres så ligger det ved passasjer stolen...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Jeg har ikke fanger på starionen... Har skiltet i setet, med mindre jeg ser purk, skraper opp dashen ellers:) Har kjørt rundt i strenge bergen i 3 ukker uten fanger eller skilt eller lys fremme, har enda ikke blitt stoppet... PS: Hiip, nå blir bilen min skamfet, har fjernet skiltboksen og fått "amerikansk" front... Uten boks:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Ble stoppa uten skilt rett utenfor be-4-you sjappa i juli. av to pol10 folk på sykkel. Slapp bot da jeg sa en idiot hadde rygga på meg utenfor en butikk. Men gutta trodde ikke på det før jeg gikk ut av bilen å sa " se på bulken!!" Da var det greit. Og jeg fikk dra. Men det var jo ingen bulk der.... hehe Var vel redde for å drite seg ut... Har kjørt med Black Devil, siden gatebil på skogen sist. Men har ikke blitt stoppa av purken ennå. Og nå er bilen vinterparkert. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Robert Jeg har ikke fanger på starionen... Har skiltet i setet, med mindre jeg ser purk, skraper opp dashen ellers:) Har kjørt rundt i strenge bergen i 3 ukker uten fanger eller skilt eller lys fremme, har enda ikke blitt stoppet... PS: Hiip, nå blir bilen min skamfet, har fjernet skiltboksen og fått "amerikansk" front... Uten boks:D:D:D god unnskyldning for å få et lite skilt det da.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by taxidriver god unnskyldning for å få et lite skilt det da.. :D Mener jeg og:D MEn jeg får vel ikke det tenker jeg, så jeg får hive skiltet ned på spoiøeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by nitewlkr De kan vel det.... så lenge bilen ikke er i forskriftsmessig stand uansett om du er 10m eller 10km hjemmenifra.... Men det kommer selvsagt an på politimannen,kjørte hele sommeren uten skilt på poloen og ble kun stoppet en gang Fikk da pratet meg bort fra en bot mot at jeg kjørte rett ned på shell og festet skiltet (de sa de skulle snu oppe i veien og komme etter) Stoppet jo selvsagt ikke på shell :D Det heter at bilen skal være forskriftsmessig ved kjøringens start, og forsvarlig under kjøreturen! Ingen kan forlange at du har med deg noe til å feste skiltet som plutselig falt av, så de kan ikke gi deg bot hvis det er sannsynelig at skiltet falt av på denne turen! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg