Torak Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Pedersen Racing selger litt av hvert.. Hør med de! Har bl.a. ymse forsterka trykkplater. Funker fint med standard turbo lamell. Kjøpte en gang sinterlamell og standard trykkplate av Iglebæk... Slurte fra første meter! Problemet var vel egentlig at sinteren var altfor tjukk. Ikke å anbefale, hehe! Det finnes to typer overdrive, P og J type. Mener at P er den kraftigste. Sitter normalt i originale turbobiler. Stemmer det du sier ang. J og P typene. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 TORE.Slurer som ett hælvet. Men kan ha no med att jeg lader 1.5. men er jævlig irriternede.Føler det er trykkplate det stopper i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Nå blir det jo 16t turbo og muligens 531 topp så da regner jeg med at den ikke sitter bedre på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 irriterende med sluring ja, evt ta ned kassa å sjekke tilstanden der inne da. Ang det jeg leser over her om type j og O så har vel du Type J, ettersom den ble tatt fra en GLT. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg