Kastel Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Da har jeg byttet reimen å bilen startet på første forsøk :)ingen ventil kakkling eller noe. Så jeg har vært veldi heldig føler jeg meg:P i og med kamaxlem var nesten ei halv runde i fra merket sitt. Så noen har flaks me k motoren å noen har ikkje.hadde egentlig nesten kjøpt ny motor i tilfelle men siden den bruker under literen å startet å går fint å har ikkje vert plaget men forgasseren så beholder jeg den til den dør:P uansett styr unna biltema regreimer har hørt toppakningene kan vere noe feil på med men har ikke opplevd d sjølv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 har et lignende problem med en b320fx/fb motor. sittern 531topp. også klakker det etter at vi bytta toppakning. høres ut som rådebank men det er det ikke. det som er er at det virka som regreima hoppa over. så vi plukka ifra hverandre og satte alt tilbake til 0. men det klakker fortsatt!! hva kan det være tru? ventil som har gått til skogen? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 at biltema kjøper B-varer er bare sprøyt, HOLD DEG TIL FAKTA! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 biltema er ett bra varehus, MEN noen slite deler ville eg holdt meg vekke fra, det kommer under katogeri erfaring. sorry offtopic Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 at biltema kjøper B-varer er bare sprøyt, HOLD DEG TIL FAKTA! Nei seff men var ganske forbanna så skreiv det men mye av det biltema selger er dårlig å det er ikke for ingengrunn heller at biltema har det rykte dei har. er fornøyd me mye jeg har kjøpt med biltema som feks verktøy,bremseskiver,filter å tenningsdeler untatt plugger. Men vi får va vi betaler for å regner med biltema kjøper ting i store parti som ikkje har blitt\blir så godt kvalitetsjekka.Men uansett så anbefaler jeg ikke biltema regreim til noen.. Å dei hadde sine formeininger på dei 2 verksteda jeg var innom med :P kommer forsatt til å handle på biltema men noen ting kjøper jeg heller orginalt eller med mekonomen, men men bilen min overlevde for denne gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg