Rabies Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ALDRI blir ødelagt? oi, da er det definitivt min neste bil! vet du ikke at den eneste måten å stoppe en toyota på er å skyte den... i værtfall ifølge mine kilder:rockets Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Grale! Selv er jeg enig med ePiFaNT, dem ryker ikke så ofte. Og når di ryker så er det ogte føreren sin feil. Uansett så ville jeg heller hatt en Grale enn en E36/E39 som det finnes så mange av. Dare to be different! Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg