Street Racer Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg lurte på noen vet om et verksted som kan ta på seg jobben med og korte inn noen drivakslinger. Har en s13 drivaksling som skulle vært bittelitt kortere. Den som er mellom diffen og hjulet. I utlandet er det jo egne "driveshaft shops", er det noe slikt i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Mulig disse kan hjelpe deg: http://powertraineurope.no/ Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Eller disse som er min favoritt. Har selv vert der inne og sett de lage bl.a. svitstålaksler til BMW M3 osv... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Mobeck i Trondheim gjør dette mener jeg. Men sveiset blir vel aldri 100%. De fleste som sveiser velger å dreie hun og han tapp for å sikre akslingen er sentrisk. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Street Racer Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Takker for svar! Har bare fått respons av gknservice. De ville ikke korte den akselen jeg har, men kunne lage en helt ny. De skulle ha 3500kr+moms for akselen. Noe som er litt er enn jeg hadde planlagt og legge i dette. Om det ikke er noen flere med gode forslag, skal jeg se om det er mulig og dreie ned diverse flenser på akslingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg lurte på noen vet om et verksted som kan ta på seg jobben med og korte inn noen drivakslinger. Har en s13 drivaksling som skulle vært bittelitt kortere. Den som er mellom diffen og hjulet. I utlandet er det jo egne "driveshaft shops", er det noe slikt i norge? Unikardang i grefsen vn i oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fogga Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg ser du bor i Nordland, så da er kanskje Nordkjosbotn Teknisk Senter nærmere for deg? Jeg mener det er det firmaet het. Jeg var der et par ganger for noen år tilbake for å få gjort noe jobb på noen drivakslinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg