VolvoGeneral Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Noen som har Add-on liggenes? mangler høyre forran og bak. Eller vist noen veit om steer man får kjøpt nå? Lurer også på kam som er best egna til gate kjøring. Og en liten ting til. åssen får man bilde i profilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 øverst på siden, står det kontrollpanel, så finner du det som heter avatar på venstre siden.. så må du bruke f.eks paint til å forminske bildet til det er lite nok til å gå.. kammen er det mange meninger om..A kam, gjerne retardert et par grader med justerbart kamdrev er jo en ok altmulig kam..vx3 er den siste de laget til rødblokkene, så med den får du et veldig _fint_ register, drar også kurant på turtall.. liker du å kjøre sidelengs og godt med bunndrag er T kammen enestående, men dauer tidlig av på turtall, men det tar den igjen på bunn! dette min oppfattning/erfaring hvertfall, med org motor da.. har alle disse liggende...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 For seint ute gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Ok....tenkt meg å bytte kam å sette på grenerør. bare så jeg får litt mere fra bunn. noe sted du anbefaler å kjøpe noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 tja, hva er det du skal ha? forstår det sånn at du allerede har kjøpt kam? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 nei har nok ikke det. skal kjøpe kam og grenerør. men veit ikke helt hvor det lønner seg å kjøpe hen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg