phax. Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Bakpå bryteren inni bilen, hvilken ledning er det som er til tåkelysa? Siden jeg ikke får til å få koblet automatiske kjørelys, så kan jeg jo se om jeg får kobla tåkelys + park som kjørelys istedet.. Park har jeg forsåvidt allerede fått til og funke, så da trenger jeg vel bare vite hvilken ledning jeg skal koble til TFL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrymannen Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg har montert LED-kjørelys nede i fangeren på min Golf, kappet ledningen ut fra TFL fra stikket til bryteren og koblet ledningen fra LEDlysa rett på denne. Nå har jeg LEDlysa som kjørelys. På denne måten "bypasser" man motstanden som ligger innebygd i ledningsnettet til kjørelysene også. Kjekt hvis det er aktuelt med Xenon:hmmmmmmmmm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hørtes kult ut, har du noen bilder av dette? :) skrur ledlysa seg av når du skrur på langlysa eller lyser de sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrymannen Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 De lyser kun når lysbryteren står på "0". Lyser derfor ikke sammen med fjernlys. Har montert Xenon i hovedlysa, de tenner når jeg skrur på lysbryteren og da slår LEDlysa seg av. Skal legge ut bilder av bilen etterhvert, har ikke noen med disse lysa ennå. LEDlysa er ubrukelige når det er mørkt men da har jeg jo Xenon:hmmmmmmmmm: Send et PM med tlf så kan jeg sende en MMS med bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Mørke bilder men så ut som du hadde gjort mye kult med bilen din ja! :) Får komme med noen bilder i dagslys og legge ut her på forumet! Men tilbake til topic, tror jeg leste en plass at ledningen til tåkelys skal være merket SL bakpå lysbryteren, noen som vet om det stemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Om jeg ikke husker feil, er det ledningen ut fra punktet "9" bakpå bryteren som er til grøftelysa orginalt. Det man skrur på ved å dra bryteren ett hakk ut(for brytere med to hakk utover). Ledningen skal være grå/blå stripete. Det med punkt nummer 9 kan jeg sjekke opp. Står i Haynes boka jeg har hjemme (er på jobb). Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Nr.9 var det ikke, det var til tåkelysa bak fant jeg ut ved å prøve og feile litt! Den blå og grå stripete ledninger står på nr.17 testet det også men ikke noe lys. Såå, noen tips? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Tjaa.. hadde jeg bare huska å sjekke Haynes boka når jeg var hjemme så kunne jeg svart deg på det. Leser som regel her kun på jobb. Skal se hva jeg husker ;) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hehe, tror nesten jeg må skaffe meg den Haynes boka selv også.. virker veldig kjekk og ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Jupp, den er knall:) Jeg rota visst med nummer/farger. Ser i boka her at punkt nummer 8 er tåkelys foran. Og ledninga ut fra brytern er grå/grønn stripete. Da burde det bli enklere å finne ;) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Da burde det gå greit ja! Takker for hjelpa, så får vi satse på at jeg får det til å funke! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg