BMW-Alpina-B5 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 På min forrige BMW hadde jeg Nokian Hakkapelita RSi i 225/55 R 16. Strålende fornøyd med fremkommelighet og dekket i sin helhet. Kjører nå med 245/40 R 18 på min nye BMW og er strålende fornøyd. Nokian Hakkapelita RSi anbefales på det varmeste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 stjeler denne tråden litt. fungerer piggdekk UTEN pigger fryktelig dårlig? mest likt sommerdekk eller piggfrie dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 stjeler denne tråden litt. fungerer piggdekk UTEN pigger fryktelig dårlig? mest likt sommerdekk eller piggfrie dekk? Har for øyeblikket piggdekk uten pigger på BMW`n min, det er helt håpløst å kjøre med... så er nok nesten som sommerdekk, anbefales ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 har kommet en del snø her og. og den begynner å bli nedtrampet:( så er vannvittig glatt! bare lurte på egentlig om det blei mye bedre hvis jeg skifta til piggfritt:) faen, må skifte alle 4 hjulan da, har gode pigg foran:( de billigste piggfrie som er å anbefale? er lærling:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg