pak19 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Noen som har noen sider der de selger grill med emblem til min A4 8E. Ikke bare grill oppe, men også nede hadde vært flott :) Takk! Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Møller selger. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hva slags grill er du ute etter?? Får si ifra hvis du vil selge front og bakfanger;) På tide å bytte ut nå vel, hehe... A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Er det original grill du skal ha? I såfall kan du få kjøpe av meg(øvre). Men det er kanskje S4-grillen du tenker på? Da er det møller, som legolego sier, som gjelder. Evt e-bay Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Tenkte på S4 grill ja :) Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Norsk bildelesenter har det, den som ligger like før liertoppen, koster rundt 800 kr, ihvertfall da jeg kjøpte den. PS: hvis du skal ha S4 grill nede oxo, må du modde litt tror jeg, tror legolego hadde gjort noe, husker ikke helt! fordi s4 nedre grill er litt større. Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Norsk bildelesenter har det, den som ligger like før liertoppen, koster rundt 800 kr, ihvertfall da jeg kjøpte den. PS: hvis du skal ha S4 grill nede oxo, må du modde litt tror jeg, tror legolego hadde gjort noe, husker ikke helt! fordi s4 nedre grill er litt større. Den koster ca det samme hos Møller. :) Ja, jeg har gjort det. Det man må gjøre er rett og slett modde gitteret inn i den originale rammen. Er ikke så utrolig vanskelig, men krever mye tålmodighet og en Dremel™. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Tok du noen bilder under montering eller?? Lurer litt på S-Line front og S4 grill selv... A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Tok du noen bilder under montering eller?? Lurer litt på S-Line front og S4 grill selv... A.J. Ja, jeg har et par bilder. Er offshore, så har ikke så mange. :) Jeg har ikke S-line front, men jeg tror S4 grillen passer rett i på den. Er ikke 100% sikker, så sjekk selv før du kjøper. :) Før: Work in progress: Etter: Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg har ikke S-line front, men jeg tror S4 grillen passer rett i på den. Er ikke 100% sikker, så sjekk selv før du kjøper. S4 nedre grill passer ikke rett inn i S-Line frontfangeren. Den må moddes litt den også. Ikke så mye som til en standard fanger. Bare litt tilpassing på baksiden av den blanke ramma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg