MGR Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 På bilen min inni hjulbuen er det gummi aktig belegg, som visst er tekyl, men hvordan tekyl er det? har sveisa inn nytt stål der, og hadde på rust bullet, men tenkte jeg skulle ha på igjen sånn tekyl, tetter helt, og beskytter mot stein sprang. kjøpte et type tekyl på spray boks, men det var bare grun matt lakk, eller så ut som det. men var mye å velge i.. hvilken skal jeg velge, når jeg skal ha det gummi belegget? MGR Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 kjøp rein svart tectyl! tectyl tørker aldri hundre prosent.. møkka som kommer på gjør susen! :) skal være "seig" Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 kjøp rein svart tectyl! tectyl tørker aldri hundre prosent.. møkka som kommer på gjør susen! :) skal være "seig" hva heter den? skal man pensle på? eller hva? hvordan ser boks/kanna/flaska ut? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 På bilen min inni hjulbuen er det gummi aktig belegg, som visst er tekyl, men hvordan tekyl er det? har sveisa inn nytt stål der, og hadde på rust bullet, men tenkte jeg skulle ha på igjen sånn tekyl, tetter helt, og beskytter mot stein sprang. kjøpte et type tekyl på spray boks, men det var bare grun matt lakk, eller så ut som det. men var mye å velge i.. hvilken skal jeg velge, når jeg skal ha det gummi belegget? MGR det er nok body skyds vi snakker om at du har her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Gjør deg en tur til den rette sia ta Mjøsa, Hedemarken og Kjøkkentema. Der har de gjort det så enkelt som at de har tegnet en bil på burken og fargelagt de feltene (under, kanal, dør etc) hvor innholdet er ment å brukes. Så da er det bare å velge, Helge. :) Du får forresten kjøpt 5kg(!) for 169kr, og da er det bare å smøre på tjukt så får du "en lyddempende effekt i tillegg" som det står. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Gjør deg en tur til den rette sia ta Mjøsa, Hedemarken og Kjøkkentema. Der har de gjort det så enkelt som at de har tegnet en bil på burken og fargelagt de feltene (under, kanal, dør etc) hvor innholdet er ment å brukes. Så da er det bare å velge, Helge. :)Du får forresten kjøpt 5kg(!) for 169kr, og da er det bare å smøre på tjukt så får du "en lyddempende effekt i tillegg" som det står. jeg vil ha noe som holder da.. så litt skeptisk til det.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Rostskydds massa fra biltema syns jeg er fin. Den som selges i slik 5 liter bøtte spann. Den er tjukk og seig. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg