Gå til innhold

Popp off lyd?

Ranger emnet


Turbokassa

Anbefalte innlegg

Er ikke JBR-K25 en ok dump for biler med lmm?http://www.pedersens-racing.no/bil/JBR/

sitter dumpen på en 13c på selve turboen?

 

Den dumpen er ok, men det finnes bedre til lavere pris. dessuten er den litt liten.

Sjekk denne:

http://www.klracing.se/?subpage=kategori&kategori=33

 

Maxi:

Var skeptisk når jeg så prisen, men fungerer utmerket så lenge en passer på å rengjøre i ny og ne og smøre den selvsagt. Er også lett å bytte fjær i.

360 M/TURBO TIL SALGS

 

Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke JBR-K25 en ok dump for biler med lmm?http://www.pedersens-racing.no/bil/JBR/

sitter dumpen på en 13c på selve turboen?

 

"lmm" og "13c" skjønte ikke jeg noe av, så jeg kan ikke svare deg på det hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"lmm" og "13c" skjønte ikke jeg noe av, så jeg kan ikke svare deg på det hvertfall..
LMM = luftmengdemåler. "13c" = Mitsubishi TD0-et-eller-annet 13C,dvs en turbo. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LMM = luftmengdemåler. "13c" = Mitsubishi TD0-et-eller-annet 13C,dvs en turbo. :)

 

aha, nå blei jeg plutselig litt smartere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en anna ting jeg gjerne skulle vært litt smartere på:

hvordan får jeg lagt inn bilder i tråden, som jeg selv har tatt?

 

EDIT:

Fant det ut, så glem detta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter turbobytte så hender det at motoren dør ut, om man clutcher ut slik at motor går ned til tomgang, så dør den, og må startes på nytt. skjer når man kjører og clutcher. skjer ikke hver gang, oppdaget innimellom.

hva kan dette skyldes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i210953392_80991_2.jpg

Hvor passer det best å montere dumventil her? det er et skjøtestykke rett etter turboen, i slangen til intrecooler'n (vet ikke om det kalles det når de er orginale?), hadde det ikke vært enklest å bytte ut skjøten der med dumpen (og nytt skjøtestykke selvsagt) ??

 

 

i210953393_94417_2.jpg

Kjøpt denne hos RideTech, den tåler fra -60 til 290 grader og 5kg/cm2. Tåler denne å brukes rundt i motorrommet, feks. til dumpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i210953393_94417_2.jpg

Kjøpt denne hos RideTech, den tåler fra -60 til 290 grader og 5kg/cm2. Tåler denne å brukes rundt i motorrommet, feks. til dumpen?

Tja...skal du lade over 5 bar eller legge den inntil eksosanlegget..? Hvis ikke,neppe noe problem. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...skal du lade over 5 bar eller legge den inntil eksosanlegget..? Hvis ikke,neppe noe problem. :)

 

hehe nei, blir 0,9 kanskje litt forandringer, skal få en vi kjenner til å titte på motor og se om han kan trylle litt.. hehe men blir tvilsomt 5 bar :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår