fismall Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hei. Jeg har en orginal tåkelysbryter jeg har tenkt å koble til mine påmonterte tåkelys. men vet ikke hvilkene kabler som skal hvor. I bryteren jeg har i dag så er det 1. Pluss strøm 2. Jord 3. minus og på den bryteren jeg skal koble opp på er det 1. 2. 4. 5. 6. (trur det er sånn de sto) Men det store spørsmålet. Hvem skal kobles hvor? __________________ 1996 - Audi A4 1.8 quattro 1993 - Audi 80 2.0E quattro *solgt* Siter __________________ 1996 - Audi A4 1.8 quattro 1993 - Audi 80 2.0E quattro *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fismall Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg prøver meg igjen. Her har jeg bilder av selve bryteren. Jeg har prøvd forskelige kombinasoner men, da går sikringen hver gang. Her er bilder: Siter __________________ 1996 - Audi A4 1.8 quattro 1993 - Audi 80 2.0E quattro *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Har du prøvd deg frem med et multimeter og se hvor det bryter? Dette er vel mest sannsynlig en pulsbryter som gir beskjed til noe annet som slår inn reelet.. Ville tatt et søk på nettet etter typenr eller lignende og finne koblingsskjema.. Ellers må du bare prøve deg frem.. Litt risikofyllt om det skulle være noe "delikat" som står å føler på denne bryteren men.. Beste er vel å finne et skjema :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Det er som sharpmind sier, en som gir beskjed til noe annet når den bryter, jeg koblet om tåkelys bryteren på den gamle bilen min. Hvis du tar ut den orginale brytern til tåkelyset BAK, så kan du forsøke å "lese" deg fremtil hva som er hva, altså prøve deg frem. Mener å huske det er 4 ledninger der, og 6 pinner. to av de skal ikke brukes. 1x jord 1x strøm 1x lys til bryter 1x som sender signal til noe annet Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg