Gå til innhold

Prosjekt: 1 + 1 = 1 einser GTi

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

Jååååååhååååhåhåhåhåååååhåhååååå.... Sorry, knappen hang seg opp... :win

Vel, min trang for å redde einsere er stor og som dere husker for en stund siden så fikk vi et ønske om å redde en Einser fra Britt i Trondheim...

P8250018.sized.jpg

Nå viste det seg imidlertid at denne var så rusten at det rett og slett ikke var verdt arbeidet å få denne satt i stand igjen. Men teknisk var den veldig bra om dog noe bråkete...

Men så fikk jeg mail om jeg ønsket å kjøpe en 84 Golf C, faktisk førsteregistrert så sent som september 1984. (kan noen forklare det?)

Bilde_239.jpg

Bilen var raud og gild, eneste rusta som finns er litt rundt tanklokket og venstre framdør. (ny fulgte med)

Bilde_238.jpg

Litt assorterte felger på denne nå, men vi får da sjå hva som kommer på etterkvart...

Flere bilder:

Bilde_240.jpg

Bilde_241.jpg

Donorbilen også klar på Vaerste...

Bilde_243.jpg

Jeg har et lite håp om at Britt har spart litt og har lyst på en einser igjen, om ikke samme bilen hun hadde så er iallefall hjertet det samme. Det blir full GTi-shine på denne, med farga ruter, strøkent rødt interiør etc.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

off så jg savner den bilen... selvom det ikke ble gjort noe på den så var det en stolthet i bil parken hjemme.... håper at vi kan se på den når den er ferdig?

lykke til!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Noe som har sjedd her eller?

"Men så fikk jeg mail om jeg ønsket å kjøpe en 84 Golf C, faktisk førsteregistrert så sent som september 1984. (kan noen forklare det?)"

-Er det ikke en sånn "sist på rullebandet/sent utlevert til forhandeler bil" da?

Vet Volvo har noen sånne,så man ska vel ikke se bort ifra det her eller.

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men! la oss si vi deler på 2 og tar kvadratoren av det? eller bare 2^1 - 1^0 = 1 ??!

Du må lære deg å følge med på skolen...

Skal tegne dette for deg siden det er så forbanna vanskelig...

Altså 1 + 1 = 1 (her har allrede staten trukket fra omregistrering, årsavgift samt bensinutgifter. Når jeg i tillegg har tatt de delene som trengs fra den ene av bilene sitter jeg igjen med totalt 1,03 bil)

Og siden man da runder ned mot nærmeste hele desimal så blir det da 1.

Var det greit nok forklart? :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!

Zender Turbo er SCHTØØØØØØGT!!! ( vil du bytte 4 BBS RS,4 BBS RM og 4 ronal turbo i de???)

Tommy

Naaj, men du kan få lov til å komme og klappe de...

Er veldig snille felger faktisk... imstupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt er den ene bilen nå kjørt ned til lakkerer og blir vel ferdig lakket i løpet av helgen. Det som er et lite problem med denne er at en tidligere eier har lakkert den i en ikke orginal men veldig fin rødfarge.

Ingen fargekode heller, så da måtte jeg ta en bit av bilen med meg for å få scannet fargen. Fargen som kom opp var en FORD : eek : farge, så vi får se om vi treffer bra eller ikke.

Gidda ikke drasse med et panser eller lignende, så vi gjorde det slik...

Bilde_290.jpg

Stylinga er klar for lakk, skal bli rart og sette styling på en einser siden det strider mot alle mine tidligere prinsipper. Dette blir spennende...

Bilde_291.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider