ailenrock Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Trenger litt deres meninger om et bilkjøp jeg vurderer.. Bilen jeg har nå er en Golf 4 , http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1668474 , som jeg ikke har hatt noen problemer med, noe som jeg setter stor pris på! Men nå har det seg slik at jeg har fått tilbud på en Corrado Vr6 (Ja, orginal, ikke bygd om). Det er en 93 modell, helt orginal, utenom at han har fjernet skvettlappene. Bilen er gått 230 000, med en full overhaling av motoren for 3 år siden. Den ser ikke helt strøken ut, men skal ikke mye til.. Problemer med bilen er passasjerdøra som bare kan åpnes fra innsida, og litt overflaterust på panser og andre steder. Det med døra, er det vanskelig å fikse, er dette vanlig? Det står på et sett med RS8-look felger, i 18". Utenom dette er alt orginalt. Han forlanger 60 000 for denne, så jeg har veldig lyst å slå til! Hvordan er disse bilene når de er kjørt så langt, er det mye bil igjen? Håper på fornuftige og hjelpsomme svar Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 60k for en orginal vr6 er da billig :) Dørhåndtaket fikser du selv, kjøpe "overhalings kit" på ebay :) Kvittering på overhalt motor? Skinn interiør? Har du bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Det følger med kvitteringer på 25 000 kr for overhalinga! Det er ikke skinninteriør nei, og har heller ikke bilder, utenom motorroommet, men det har dere vel sett før ;) kan prøve å skaffe bilder neste uke! Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hadde vel egentlig gått igjennom det som pleier å feile på disse bilene. Ligger mye info og støff i flere av trådene her =) Men 60k for en VR6, som tilsynelatende er overhalt, er jo rimelig gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg