Session^ Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Da har det skjedd. Noen har kjørt på bilen min mens den sto parkert. Det er en Honda Civic 2 dørs. Selvfølgelig har bulken kommet bak døra. Altså kan jeg ikke bare skifte ut en del. Og selvfølgelig har de skyldige stukket av. Spørsmålet er så. Hva gjør jeg nå for å dekke over lakken som er borte? Har ikke råd til å reparere skaden nå da jeg er student. Takker for alle råd. Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Dette KAN du gjøre: (har gjørt dette selv) Slip ned litt irundt der du har mistet lakken,før på Presto-rust grunning(ca 180kr) i 2-3lag å spray over med nå sprayboks lakk i bilens farge. I mitt regnestykke skal dette komme på MAX 500kr. IKKE bruk rust-grunningen fra biltema,den får annen lakk til å reagere. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hvor får jeg tak i disse produktene? Noen kjente butikker? Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Funker Hagmans eller Auto-K som de fører på Mekonomen? Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg